baner baner

...................Silent Hill Shattered Memories / Návod

..........................Jediný český návod Shattered Memories

                                                             Zpět hlavní strana
               

                 SH Shattered Memories nás opět zavede do městečka Silent Hill,
                 které bude tentokrát celé zmrzlé,třeskuplné a proto si připra-
                 vte čepice a šály,ať mi u toho nezmrznete.Taťka Harry Mason se
                 svojí malou nezbedou  Cheryl se  vydávají v hluboké tmě  autem
                 bůh ví kam ? Ale  bohužel Harry opět  končí už podruhé, i když
                 tentokrát  má brýle !!!, na plotě starého dvora místní čerpací
                 stanice. Pochopitelně  Cherylka je  opět v tahu a my jí budeme 
                 zase muset hledat a zachránit. Než  někam  poběžíte, procvičte 
                 si ovládání,zabere vám to  minutu času, pro ty slabší 5 minut.
                 Prohlédněte  dvůr, nic v  něm  není, přeskočte  železná  vrata
                 pomocí button X, sám se vám  nabídne. Čeká vás další malý dvo-
                 rek, nic tam  není a opět procházíme pomocí ikony  X  button ( 
                 open ) nebo ručně  L3 otvíráme  dveře manuelně. Lepší manuelně
                 než  X button, docela  mě  bolely oči.Sundejte si zatím  čepi-
                 ci,  šálu  ne, dostáváme  se  do  tepla a v klidu si  projděte
  
                 místnost  plnou  regálů a  plakátů. Z této  místnosti vypadně-
                 te a objevíte  se na  chodbě, která  má podobu T,  vydejte  se 
                 do prava, vlevo a vpravo jsou záchodky, kdo  musí,ať si odsko-
                 čí, nic  víc  zde  není. Na  druhé  straně  chodby jsou dveře, 
                 je to jediná cesta, projděte, dostanete se do  prodejny čerpa-
                 cí stanice plné  regálů s časopisy,  prodejním  pultem,  kasou 
                 ( nejde  otevřít,  Harry  nám  asi nezbohatne ). Pro ty slabší
                 na oči  upozorňuji, že  nalevo od  prodejního pultu  se nachá-
                 zí  dveře, kterými beze strachu projděte a dostáváte se k prv-
                 nímu, primitivnímu puzzle, díky bohu za to !Pryč se smrtícími,
                 depresivními kódy z dřívějších SH !!!   Ručičkou  najedeme  na
                 železný čep,  který  vytáhneme směrem  nahoru a  tahem doprava 
                 nebo doleva, sám už nevím, otvíráme dveře do zasněžených ulic.

                 Nasaďte si čepici a  vyběhněte do  jedné, jediné  ulice, která 
                 je  ohraničena domy a vysokými závějemi, není  kam  zabloudit.
                 Na  pravé straně  zablokovaný tunel, na konci levé strany malé
                 náměstíčko  se  dvěma  obchody. Jeden  obchod a) videopůjčovna
                 Druhý obchod b) krejčovství Když  vlezete do jednoho z  těchto
                 obchodů, nebudete  se moci vrátit do druhého,  dveře jsou zav-
                 řeny,  nekopejte, neťukejte, nikdo vám  neotevře. Cesta z jed-
                 noho či druhého  obchodu je  stejná a vždy  se dostanete  tam, 
                 kde vás hra potřebuje mít,žádnou paniku. Já osobně jsem vybral
                 krejčovství.  Vejděte do obchodu, šipkou  označený  záznamník,

                 ležící na pultě,spusťte zeleným tlačítkem.Vyslechněte zprávy a
                 projděte  dveřmi pod schody v úzké  chodbě, které vás  zavedou
                 do pokoje, se třemi krejčovskými figurínami.Na každé z nich je
                 krátká, dámská bundička do  pasu a vy  máte za úkol pomocí zi-
                 pu se podívat,co je  pod  nimi. Pro ty  nadržené, nic tam neu-
                 vidíte, krom malého  klíčku, se kterým otevřete  dveře  ven na
                 dětské  hřiště. Prohledejte hřiště, naleznete 3  plechovky. Ty
                 musíte pomocí ovládání otáčet, třeste s nimi, než vypadne malý
                 klíček.Jestli chcete vidět malou Cherylku v jiné časové dimen-
                 zi, máte  první možnost. Jděte k  dětské  houpačce,  nevolejte
                 ji,  neslyší vás. Klíčkem z  plechovky otevřete  lankový zámek 
                 v modré bužírce na dveřích a vstoupíte do další ulice. Naproti
                 vám nad vaší hlavou je  umístěn billboard s telefonním číslem,
                 pozor, bude jich ve  hře více.Až se zmocníte  svého  telefonu,
                 který máte  v kapse, nemůžete ho zatím  použít, vyťukejte tel.
                 číslo do mobilu a  uvidíte, co se stane ( později vysvětlím ).

                 Krátkou  ulicí jděte doleva, kde  přiběhnete do  růžověmodrého 
                 bistra. Tam proběhne videosekvence s naší starou známou  Cybil
                 Bennett.Musím říct, že v SH1 to  byla větší   frajerka, kratší
                 vlasy, kozačky, uniforma ... , ale  tahle se mi zdá  už trochu
                 za zenitem, co říkáte ? Během  rozhovoru získáte poprvé z kap-
                 sy svůj mobilní telefon,kde si na dotykáči najedete na položku
                 SAVE GAME, zapište hru a jděte spát, já jdu taky.
  
                                                                      19.9.2010


                 A je tu další večer,pokud si pamatuju, skončili jsme v bistru,
                 kde jsme promluvili s policistkou Cybil a seznámili se s mobi-
                 lním  telefonem. Popisovat mobil nebudu, každý  průměrně inte-
                 ligentní  člověk  na to přijde  sám. Po rozhovoru Cybil zmizí,
                 my si zatím prošmejdíme  bistro. Jediné  místo, kde  něco  je,
                 se nachází za   barovým  pultem v přízemní  skříňce. Naleznete
                 první mementos,  což je figurka  majáku. Ta se vám  uschová do
                 skládací skříňky, kterou naleznete v menu hry pod názvem Meme-
                 ntos. Po sebrání majáku vyjděte ven  z bistra,  proběhne  malá 
                 videosekvence.Ocitáte se před  bistrem,kde si v klidu nastavte
                 v menu telefonu vyzvánění dle svého  gusta.Radím vám, zapisuj-
                 te  si hru, kdykoliv můžete, bude se vám  to hodit.Čili zapiš-
                 te hru. Jděte k protějšímu  domu, objeví se vám  na  obrazovce
                 TV  krátký název  Levinovy  ulice, do které se  nyní podle GPS
                 v mobilu vydejte. Tak a jdeme na to. Od bistra se vrátíme zpět
                 na  dětské  hřiště ke dveřím. Za zády  máte  billboard, o kte-
                 rém jsem mluvil,s telefonním číslem, zadejte ho,volejte. Zjis-
                 títe leda  tak  kulový, nic,  co  by  vám  pomohlo. Otočte  se
                 čelem vzad a vejděte do dětského hřiště,kde už jste jednou by-
                 li.Jděte k houpačce, kde  je malá Cheryl a vyfoťte ji. Získáte
                 nejen  fotografii, ale i audiozáznam své dcerky. Nic neprohle-
                 dávejte,nic  nového tu  není, vracejte  se zpět směr  krejčov-
                 ský  obchod, kde už jste  také byli. Dojděte  opět  k tel. zá-
                 znamníku,  nic nového v něm  není. Ovšem něco tu přeci ale je. 
                 Vaše  blikající  baterka  a šum vás v této  místnosti dovede k 
                 figuríně  s  krajkovými, červenými  šaty. Co se  stane, uvidí-
                 te sami.Nic už nehledejte, nic tu není a vyjděte ven. Projděte
                 se po  náměstíčku  před  obchody a  zhruba  uprostřed proběhne
                 videosekvence, která vás hodí do  zamrzlého, špinavého  Hillu.

                 brrr,už se bojím. Vše je zavřené, zmrzlé, kam jste mohli před-
                 tím  jít, už nemůžete. Ale přeci jen  odsud vedou v této ulici
                 za rohem  jednoho  domu jedny, jediné dveře. Tak nemějte depku
                 a vejděte. Radím vám, před vstupem  do další oblasti si zapiš-
                 te hru  !!! Číhá  tam  na vás hromada promrzlých naháčů,  před
                 kterými vy máte pouze jeden  a jediný úkol !!! Utíkat, utíkat,
                 utíkat !!! Než vyběhnete, tak  mi věnujte  ještě  chvíli času.

                 Za  prvé nic nehledejte, utíkejte přímočaře rovně, přeskákejte
                 několrintu chodeb, ve  kterých  na  vás čekají naháči.Po stra-
                 nách zdí můžete shodit pár skříní, což vám nedoporučuji,zdrží-
                 te se, ale když už někdo chce, tak ji  musí shodit až  z druhé 
                 strany, jinak  skříň ve směru, kudy běžíte, nepřelezete. Druhá 
                 možnost vám  nabízí  schovat se   na  omezenou dobu  do skříně
                 s roletou,kde uvidíte,jak vás naháči hledají.Nebuďte tam dlou-
                 ho  nebo  vás  vytáhnou  a vychutnají si  vás.Dále pro  pomalé 
                 hráče  je to smrt, pro  rychlé  hráče tu  máme kontextová tla-
                 čítka,která vám  pomohou naháče  setřást ze zad. Pokud vás na-
                 háči udolají k smrti, hra začíná od začátku štvanice.  Zkoušel
                 jsem  v průběhu  honičky zapisovat na  mobil,ale nefunguje to,
                 musíte opakovat od začátku. Když už si takhle  utíkáte v laby-
                 rintu s vyplazeným jazykem dveří a chodeb,říkáte si,že už jste
                 v prdeli.Neztrácejte hlavu, utíkejte intuitivně stále dopředu.

                 V pozdější  fázi  štvanice uvidíte bazén, do kterého seskočíte
                 a seberte zapálenou louč.Tu si nechte v ruce  nebo  jí odhoďte
                 do bazénu,naháči budou chvíli zkoumat,co to je a   získáte čas
                 na to,  aby  jste vylezli z  bazénu a  nejbližšími  dveřmi vy-
                 běhli ven na zavátý  dvorek, kde určitě  nezpomalujte  a době-
                 hněte  k poslední výchozí bráně protější zdi. 7 minut strachu,
                 gratuluji, máte to za sebou, že to nebylo tak hrozný ? V  této
                 chvíli se Harry  citá na psychárně, kdy  místo prášků na hlavu
                 máte  k dispozici sadu  pastelek a  bezbarvý  náčrt vašeho do-
                 mu. Vybarvěte ho, jak chcete, hra si vše za znamená a  přizpů-
                 sobí se později vašemu  hraní. Poté se ve videosekvenci dostá-
                 váme s Harrym k domu,o kterém on sám tvrdí,že je jeho,nechápu,
                 vy jo ? Bohužel bydlí tam podivní  manželé, kteří taky nic ne-
                 chápou,jak ,, komické "a po chvíli před Harrym zabouchnou dve-
                 ře. Při vší  smůle  přijíždí  k domu Cybil,Harrymu bere občan-
                 ku a odváží ho bůhví kam.  Po videosekvenci se ocitáme v poli-
                 cejním autě sami a úkol je jasný, z auta ven.Přelezte na místo
                 řidiče, otevřete  palubní  přihrádku u  spolujezdce a získejte
                 krabičku  cigaret. Máte další  mementos.Poté  na  místě řidiče
                 otevřete  červenou  západku u okýnka a  pomocí páčky vylezte z
                 auta ven. Zapisuju hru, pokračování příště.

                                                                      20.9.2010

  
                 A teď jsem  zapomněl, kde jsme  skončili . ... ne  nebojte se,
                 dělám  si z vás srandu :)Poté, co  jste se  vyštrachali  z po-
                 licejního auta,si povšimněte na  kapotě tel. čísla,  zavolejte
                 na  něj, ozve se  vám strážník z policejní  stanice, nic  víc.
                 Zná vás,ale nic víc. Za auto jít nemůžete, dopředu jen kousek.
                 Jděte před auto a nazíte vlevo na ohradu  pro  koloušky. Přes-
                 kočte ji a vydejte se k zatím první chatě, což je ranč pro tu-
                 risty, co mají rádi přírodu. Než vstoupíte,rozbliká se vám ba-
                 terka a získáte audiozáznam. Poté  na staré, plechové  skříňce
                 s visícím sluchátkem  naleznete další  tel.číslo. Kdo se nudí,
                 zavolá si, kdo pospíchá,vstoupí dveřmi do chaty.Po vstupu dov-
                 nitř těsně  po pravé straně za  dveřmi na zdi,  v úrovni  očí,
                 visí  malá  zelená  lékární skříňka ,ze které získáte klíček k
                 průchodu následujícími dveřmi.Projděte celou chatou na  druhou
 
                 stranu a vyjděte  do tzv. lesní obory -  rezervace. Pozor, les
                 je tmavý,obsáhlý,použijte  mapu  v  mobilu a  zjistíte několik 
                 objektů, které  se v lesní oboře  nacházejí. Než  se vydáte  k 
                 jakékoliv budově, pečlivě prohledejte les.Najdete v něm pomocí
                 blikající  baterky  věnec se  stuhou,  visící na stromě a  SMS
                 zprávu. Kousek od něj je vysoká, železná konstrukce. Přeskočte
                 ohradu a jděte  přímo pod konstrukci. Zde je v úrovni pasu že-
                 lezná bedýnka, v níž se skrývá duhová kulička, další mementos.
                 Když  se vydáte od  ranče podél plotu vlevo až  těsně ke břehu  
                 jezera,dojdete k domku na jezeře.Nic v něm není,ale ti otrlej-
                 ší se mohou podívat pod rozbořeným molem  na utopenou,tlející,
                 mrtvou  krávu. Vyjděte z domu  na lesní cestu podél jezera,má-
                 te ho po pravé ruce a pozor !!!  čeká vás  veliké  překvapení.

                 U dalšího objektu, což je vodní výměník s odpadníma  trubkama,
                 naleznete pomocí blikající baterky krvavý spacák, z něhož zís-
                 káte  SMS a foto asi 18.leté dívky, chudák  holka, co říkáte ?
                 Odpoutejte se od spacáku a  vlezte před odpadní stanicí po že-
                 lezných schůdkách do suterénu. Jakmile slezete  ze žebříku, po
                 pravé  straně  máte  vývěsnou  ceduli s  tel. číslem, dovoláte
                 se tak akorát servisnímu technikovi,nic víc.Otočte se k ceduli
                 zády a uvidíte dveře s  klikou. Pokud  chcete získat zase něco
                 do mobilu,tak  do nich  zatím  nevstupujte, ale  podívejte  se
                 před těmito dveřmi doleva a přeskočte  nízké  zábradlí.Nebuďte
                 zmatení,cesty jsou slepé.V jedné z nich naleznete  zamřížovaný
                 otvor do stoky s blikající rukou, tu vyfoťte,získáte další au-
                 dio, docela hrůzné. Vraťte se a vejděte konečně do zmiňovaných 
                 dveří. Projděte celý objekt, až vylezete na druhé straně v le-
                 se, kudy jste již šli, koukněte se do mobilu, kde jste.

                                                                      21.9.2010

                 Nezáleží na pořadí,v jakém budete lesní  objekty procházet, já 
                 se teď vydávám, do  těch  zbývajících, což je největší chata v
                 lese ........... Se  sebranou duhovou kuličkou se vydáme okolo
                 jezera  přes  chatu  u jezera, kterou  projdeme  ( už jsme tam
                 byli ).Pokračujte stále za nosem -  rovně, až dojdete k rozle-
                 hlé chatě s dřevěnou  verandou. Pozor, chata má z přední i za-
                 dní  strany dvoje  dveře,  celkem 4, které vedou do místností.
                 Vstupte do dveří do chaty a v místnosti s  dřevěnou dvoupalan-
                 dou,  kdo  by nevěděl, tak dvojpostelí  nad  sebou, je  na zdi 
                 dřevěná skříňka,ve které najdete červenou baterku. Procházejte
                 všemi místnostmi,  až dojdete  do  místnosti  s velkým  krbem,
                 naleznete stolek,otevřete šuplík a vezměte lovecký  nůž.V dal-
                 ší  místnosti s  kachlovými  kamny po levé straně a  řeznickým 
                 stolem  po pravé, nad  kterým  visí váš další  úkol.Vyfoťte to
                 a mrkněte na  to. Na pravé  straně naleznete  šedivou čtverco-
                 vou skříň, kde visí zajíčci,chlupáčci za nožičku, nejdou vzít,

                 komu se to podaří,dejte  vědět, budu rád.Váš úkol je vylézt na
                 druhé  straně  chaty, kde  pokračuje  cesta. Po pár krocích od
                 chaty k potoku vám  zavolá policistka Cybil,její číslo se  vám
                 uloží do mobilu.Než přejdete lávku přes potok,můžete ho i pře-
                 skočit !!!vydejte se po levé straně k plotu a baterka vám uká-
                 že  lebku jelena, která  na  vás  bude  kývat. Získáte audio a  
                 SMS. Konečně  přelezte ten  zatracenej potok a  vydejte se po-
                 dél něj k chatě, u které  parkuje zasněžené auto.Na autě  máte
                 další  telefonní číslo,  tak si brnkněte. Dveře jsou  zamčené,
                 tudíž obejděte  dům zleva, naleznete růžovou peněženku,kde se-
                 berte malý klíček.Odemkněte dveře,  už zdáli uvidíte svého ka-
                 maráda,vypadá to,že  máte problém. Přibližte se k němu a spat-
                 říte černé  cosi   ???, které kolem  vás proběhne ven z chaty.

                 Vše zmrzne a radím,zapište si hru !!! Opět vás čeká  štvanice,
                 kterou musíte zvládnout.Vyběhněte ven na lesní cestu a utíkej-
                 te, co můžete. Skákejte, podlézejte, přeskakujte. Při běhu mů-
                 žete shodit zmrzlé kmeny stromů, snažte se běžet přímočaře ro-
                 vně, může se stát, že budete běhat v kruhu. Pokud poběžíte ur-
                 čitý úsek správně a zahynete, hra vás nehodí zpět úplně na za-
                 čátek štvanice, ale začínáte od odehrané části.Po cestě seber-
                 te  zapálenou louč, hoďte ji  mlsounům na zem, na chvíli je to 
                 zdrží. Doběhněte do dřevěného stavení,kde se vydejchejte, pro-
                 hlédněte si zamrzlou rodinu, maminku,  tatínka a  sedící, malé 
                 dítě schoulené na sedačce,dojděte k tatínkovi, získáte audio a
                 SMS. Zapište si hru.

                                                                      24.9.2010

                 Všechno je  šedivé,  ponuré, pouze  barevný,  malý klavír leží
                 u dítěte na pohovce. Máte za  úkol dle audia v  mobilu vyťukat
                 správné tóny  zvířátek v daném pořadí,tak se připravte a jdeme
                 na to :

                 1) 1x zelené tlačítko
                 2) 1x růžové tlačítko
                 3) 2x žluté tlačítko
                 4) 1x modré tlačítko

                 Po správném zadání získáte další audio a zároveň vám  odmrznou
                 protější dveře pro východ ven z chaty.Opět se ocitáte na druhé 
                 straně chaty v temném lese, kde zase upalujte,jak rychle může-
                 te.Naháčů je dost, po cestě  seberte louč, můžete s ní i běžet
                 než  vyhoří.Poběžíte chvíli lesem, chvíli  dřevěným  stavením, 
                 až vás  konečně vyštvou  před  dům s  dřevěnými  schody. Vybě-
                 hněte po schodech  nahoru do stavení, proběhněte jej a vyjděte
                 ven, hurá jste volní. Před vámi se objeví železný most s vyso-
                 kou konstrukcí se žlutočernými pruhy ve spodní části. Zpět  už
                 nechoďte,je to zamčené. Bezva,je to za  vámi a vy  pokračujete
                 po mostě k dřevěnému  rozcestníku  s názvem  Bryant  Overlook. 
                 Nechte  se jím vést na vyhlídku, kde parkuje  modré auto.Dveře
                 jsou otevřené, vyfoťte plačící postavu  a získáte  audio. Poté
                 jděte ke  kufru, otevřete jej  a seberte modrý hmyz s přišpen-
                 dlenou cedulkou, máte  další  mementos. Udělejte  čelem vzad a 
                 proskočte oknem  jediné, malé  chatky,  která se  zde nachází.

                 Vypadá  jako  informační  stánek. Nic v ní není, vy pokračujte
                 dalšími dveřmi zasněženou  cestou, která vás dovede k oplocení 
                 s cedulí  Midwich  High  School. Prolezte  dírou v plotě  a po
                 chvilce vám zavolá Cybil.Vy ji  oznámíte, že máte  namířeno do 
                 školy.Proběhněte školním hřištěm, až dojdete ke škole, vydejte
                 se na levou  stranu budovy,  objevíte  jediné,  modré, zamčené
                 dveře.Nemáte klíč.Obejděte dům s dveřmi, naleznete okno, otev-
                 řete ho a seberte klíč.Odemkněte dveře.Nezapomeňte si dát ran-
                 de s psychiatrem,dejte  lístečky dle  sebe dojeho psychotabul-
                 ky, něco mu odkývejte a jedeme dál.

                                                                      26.9.2010


                 A jdeme společně na to.Nacházíte se v chodbě s regály a čistí-
                 cími přípravky. Po levé straně  otevřete  skríň, je tam jed na
                 krysy a mrtvá krysa. Vzít mi nic nejde.  Pokračujeme do  další
                 chodby jediným  směrem  doleva. Po pravé straně máte plakát  s
                 roztleskávačkami, číslo  nefunguje. Po levé straně na zdi máte
                 červené  číslo, zavolejte si, je OK.Vyjděte ven před budovu na
                 sníh a  baterka vám  ukáže na levé straně u železného přístře-
                 šku vývěsný plakát, kde získáte dlouhé SMS. Pozor !!!,  zřejmě
                 tu máme více možností,kam jít, ale já vás povedu dle sebe.Jdě-
                 te přímo na silnici, kde už z dálky uvidíte žlutý,dlouhý bill-
                 board s obrázkem hamburgeru s velkým  názvem WONDERLAND.Tak se
                 jdeme společně najíst. Vejděte dveřmi,všude tma,řádně si sviť,
                 te, přeci tu něco máme. Od  vchodových  dveří jděte vpravo  ke
                 stolečku s táckem hlavního menu, získáte audio.Vydejte za pult
                 obsluhy s pokladnami rovně. Vpravo jsou dveře od kuchyně.,Vej-
                 děte do   kuchyně a po pravé straně naleznete  mražák, seberte
                 barbínu   ( chudák holka ), další mementos. Kousek  od mražáku 
                 jsou dveře, které vedou ven, pozor zatím nevycházejte. Naproti
                 schodům vás baterka navede na zavěšenou firemní, červenou zás-
                 těru  s  čepicí, získáte SMS.  Vyběhněte po schodech nahoru na
                 jakousi zasněženou  terasu, přeskočte metrovou mezeru na další 
                 dům, vejděte  dveřmi dovnitř.V této chvíli se ocitáte v jakém-
                 si nočním klubu. Po levé straně u dveří najdete  na komodě oz-
                 dobnou, papírovou krabičku ve tvaru srdce, získáte mravence ve
                 žlutém jantaru,další mementos. Mohu vám doporučit pro ty nadr-
                 žené, prohlédněte si všechny obrazy  na zdi, super.  Seběhněte
                 až dolů k baru, vyjděte dveřmi ven na ulici. Na zdi na plecho-
                 vý ceduli máte telefonní číslo,spojte se s erotickou dívčinou.
                 V  této chvíli  nemá cenu lítat  křížem krážem po silnici mezi 
                 domy, ale máme  tu jeden,jediný  směr a to je  Midwich School.
                 Vede tam  pouze jedna  cesta. Vraťte se zpět do Wonderlandu  s
                 hamburgery, proběhněte až k  mražáku, kde jste získali zmrzlou 
                 barbínu a kousek  od  něj vyjděte  dveřmi  ven na sníh, ať  se
                 trochu  zchladíte. Přímo před nosem uvidíte  nízké,zděné oplo-
                 cení Midwich školy.Na ni uvidíte billboard školy a číslo.Zavo-
                 lejte si, že by , ředitel ? ".Přeskočte nízkou zídku a baterka
                 vás navede na modré,zaparkované auto, získáte audio.Najděte o-
                 kénko, ze kterého vytáhněte po stranách hřebíky a prolezte do-
                 vnitř.
  
                                                                      27.9.2010

   
                 Projděte místností,ve které  nic není do další, kde jsou šatní
                 skříňky,regály  lavičky.Po levé straně na zdi naleznete skříň-
                 ku s malou,  železnou  petličkou, vyhákněte  ji,získáte starou
                 medaili, další mementos. Opusťte  místnost a vstupte do rozdě-
                 lovací dlouhé chodby školy. Chodba má strany dvě, levou a pra-
                 vou. Vydejte  se  vpravo a po pár krocích vás baterka upozorní 
                 na lavičku, získáte SMS. Pokračujte dále v témže směru než na-
                 leznete dveře s názvem  COURTYARD  - školní  zahrada.  Ocitáte 
                 se na školním  pozemku.Zatím  nikam  nelezte a  proběhněte  si
                 zahradu. Objevíte letní stoleček na kterém leží oranžový  kuf-
                 řík, získáte SMS. Když budete postupovat  po zahradě podél bu-
                 dov,narazíte na chemickou laboratoř,zelený nápis.Na zdi je te-
                 lefonní  číslo. V této chvíli  na  zahradě již nic není a  než
                 budeme pročesávat jednotlivé třídy , laboratoře,vraťte se zpět
                 do rozdělovací chodby, kde jste již byli a proběhněte se až na
                 druhou stranu. Narazíte na dveře  s názvem ROOM 4D, vstupte do
                 třídy s obrázkovým projektorem.Nic zde nenajdete, pouze dveře,
                 které  vás zavedou  na zahradu, kde jste již byli,použijte je,
                 je to zkratka.Jako  první si  najděte  chemickou laboratoř  a 
                 vstupte  dveřmi do úzké chodby s bílými věšáky  na zdi  na ka-
                 báty po pravé  straně. Projděte  do učebny, nic tu není, pouze

                 pro toho, kdo chyběl ve škole na chemii, je tu na zdi Periodi-
                 cká tabulka prvků.  Nikam jinam nelezte a vydejte se přímo  za
                 nosem  protějšími dveřmi do druhé učebny,kde naleznete na sto-
                 le zelenou  žábu, rozřízněte ji a získáte  prsten s modrým ka-
                 menem, další mementos.   Opět  pro ty,  kdo  chyběli  na  bio-
                 logii, mohou  se podívat na zdi  na tabuli s pohl.......  však 
                 vy víte. Z této  místnosti vedou dvoje  dveře, jedny vás vyve-
                 dou ven na  zahradu, kde jste již byli a  druhé  dveře vedou k
                 širokému  schodišti,které vás zavede do prvního patra. Vyjděte 
                 po schodech a uvidíte velikou, širokou chodbu. My se vydáme na
                 pravou stranu do  PLANETÁRIA.  Kdo  nebyl na  Petříně, může se 
                 pokochat  nebeskými výjevy.Vstupte  do kruhové učebny, nabídne
                 se vám zde více věcí. Když půjdte dokola podél zdi učebny,naj-
                 dete na zdi u dveří EXIT modrou, plechovou ceduli s telefonním
                 číslem. Bože, čeká nás dlouhý hovor, nic víc. První,co udělej-
                 te, nechte se  vést šumící baterkou k  jednomu křeslu, získáte
                 audio. Poté jděte do středu místnosti k veliké světelné  kouli
                 a k lampě, se kterou kouli rozsvítíte.S koulí otáčejte tak,aby
                 jste získali na obloze - stropě krátký, psaný vzkaz s telefon-
                 ním  číslem  555 2327. Je zároveň nutné při zkoušce, zda  máte
                 kouli nastavenou správně, na  ovladači  lampy zapnout z červe-
                 ného tlačítka na  zelené, také  se vám  při tom  propojí  vámi
                 zadané souhvězdí na obloze. Pro ty  méně  chápavé, vám poradím
                 malý fígl, s ničím  netočte, nic nenastavujte,naťukejte  si  z 
                 návodu  telefonní číslo  do svého mobilu,  zavolejte si rovnou
                 a máte to.Ozve se vám tajemný hlas. 

                                                                      28.9.2010 

                 Vyběhněte na  chodbu, ze které jste přišli do Planetária a vy-
                 dejte  se na druhou stranu chodby, kam jste ještě nešli. Nara-
                 zíte na  dveře ART STUDIO,jsou zamčené. V této chvíli se vrať-
                 te zpět do  Planetária a  po obvodu  místnosti naleznete dveře
                 s  cedulí EXIT. Vyjděte  ze dveří na  chodbu, projděte jí až k
                 širokým  schodům, které vedou  směrem dolů, u  nichž než sebě-
                 hnete  dolů, jsou zadní  dveře  Studia  ART,jsou také zavřené.
                 Jděte  konečně dolů a bacha !  Proběhne vám před  očima, malý,
                 černý, pidižvík,  kterého již  znáte, získáte MMS, nehoňte ho,
                 uteče vám.Sejděte po schodech  dolů, ocitnete  se v  chodbě  s 
                 železnými  skříňkami. Všechny otevřete, získáte červenou  růži
                 ve skleněné kouli,další mementos. Také vás na boční zdi postra
                 ší modrý, kývající  se plakát. Získáte  audio z jakési oslavy.
                 Všechno již máte a jděte k jediným dveřím  GYM GROUNDS.  Dveře 
                 jsou zamčené  kódem, na tlačítkovém  panelu  máte číslo skříň-
                 ky,otevřete ji a na  dveřích zevnitř  máte  číslo. Pro ty, kdo
                 špatně  vidí,  číslo  kódu je 1031. Zadejte kód a vylezte  ven 
                 na  sníh. Utíkejte  rovně  na terasu, máte  tam červený, nafu-
                 kovací balónek v  podobě  srdce, získáte audio.  Kdo nebyl je-
                 ště na oslavě, tak má možnost. Vstupte do  tělocvičny  s  naz-
                 dobenými stoly,s fotografiemi spolužáků, atd.Jděte přímo k pó-
                 diu, čeká vás překvapení, budete mít novou  kamarádku.Proběhne
                 filmeček,po něm se ocitnete v kanceláři  ředitele  školy, kte-
                 rý má zaheslovaný počítač a vy máte za  úkol se do něj dostat.
                 Heslo, které  počítač chce, se  vám zobrazí  až po  vyplnění 3
                 odpovědí na otázky. Kolonku  na otázky máte v  počítači. Pozor
                 !!! otázky se náhodně generují.

                 1) Váš jediný nejvěrnější  přítel je - na věšáku je psí vodít-
                    ko se jménem ( NICKY )
                 2) Nejoblíběnější baseballový  tým - čepice na židli za stolem
                    ( SHINERS ) 
                 3) Souhvězdí,  horoskop - zjištění   narozenin  a horoskopu  - 
                    kancelář sekretářky na zdi  kalendář s  datem   narozenin a
                    horoskopický kalendář na  rohu skříně u jejího stolu (SCOR-
                    PIO) Vygeneruje se vám heslo Sunday45 

                 Proběhne  filmeček,  někdo vám  zavolá a  poté  vše zmrzne  na 
                 kost a my se dáváme na úprk před  naháči. Vy máte hned několik 
                 úkolů. Za prvé utíkejte, co vám  nohy stačí a první   cíl, kam 
                 musíte  bezpodmínečně  doběhnout  je místnost,jakási hala, kde
                 spatříte dveře, které  blokují 3  kamenné dívky. Všechny  mají 
                 dlouhé  vlasy  v culíku. Získáte audio  a poté  SMS. Za druhé, 
                 kdo  umí anglicky, přečte  si  SMS,  kdo ne, vyběhne zpět mezi 
                 naháče a  úkol je prostý. Svým  mobilem  vyfoťte celkem 3 cíle
                 a  jsou  to zářivě  červená  sprchující se žena, zářivě červe-
                 né auto se dvěma cestujícími, kdopak  to asi je ? A do třetice
                 červený,  objímající  se asi  manželský   pár. Až  vše vyfotí-
                 te, vraťte se zpět do místnosti k sousoší 3 dívek, získáte SMS
                 s obrázkem  postav z auta.Hned poté sousoší popraská  a vy mů-
                 žete projít. A vy projděte na ulici, kde  vás čeká opět  rande
                 s vaší známou ze školy. Nechte se  vést, jděte za ní,cupitejte
                 za ní, jako malý zajíček až docupitáte  do nočního klubu  BAL-
                 KAN. Ven už se zatím  nedostanete, co by jste tam také dělali.

                 Proběhne   filmeček, vy se vydáte do  prozkoumávání  budovy. V
                 suterénu nic  není,proto se jdete  po schodech do prvního pat-
                 ra. Na schodech  získáte SMS,pak jděte do pokoje své známé, má 
                 tam docela  bordel,co říkáte ? Proutěný  košík s prádélkem,nic
                 v něm není. Šroubovací dóza v půlkruhové skříni,nic v ní není.
                 A co  červená  kabelka ? Ve šperkovnici  také nic není. Určitě
                 se jděte  podívat z okna,roztáhněte závěsy a získáte klíč.Pro-
                 ty z vás, kdo  nedokončí misi, může se vám stát, že klíček na-
                 leznete v jiném  předmětu, např. košík s prádélkem. Jděte zpět
                 dolů do baru, čeká vás nevídané,další ženská  na obzoru,jak to
                 ten  Harry asi  dělá ?  Seznámíte  se s mladou Dahliou, ta vás
                 odtáhne z baru do svého auta, se kterým ale dlouho nepojedete,
                 protože  padací most pro lodě je zvednutý. Vyběhněte  do ovlá-
                 dací kabiny,otevřete  plechovou skříňku a  zavolejte  na číslo
                 technikovi. Slíbí vám,  že  přijede, po chvíli příjezd zruší a 
                 podá vám instrukce po  mobilu. Jelikož mu není moc rozumět,tak
                 pořadí páček je jasné :  modrá, červená,  žlutá  ( dle genero-
                 vání hry ).Pak zapněte  červené tlačítko vedle páček. Most za-
                 čne padat a vy se  vraťte  zpět  do auta. Opět nedojedete  da-
                 leko, proběhne filmeček a vy se  ocitáte v potopeném autě. Nic 
                 nedělejte, v klidu čekejte, až auto  dopadne na mořské dno,nic
                 neotvírejte, je  vám to  stejně  prd platné, váš úkol je  jas-
                 ný. Seberte svojí baterku v  autě,v momentě, kdy ji  seberete,
                 okolo vás vše zmrzne a přijdou se na vás podívat naháči. Začne
                 hrát rádio, přelezte zpět na místo spolujezdce a v momentě  se
                 ocitnete v náručí svého psychiatra. Zadá vám testík  a vy roz-
                 dělte mrtvé lidi od spících. Po ukončení rozhovoru s  psychia-
                 trem proběhne filmeček a vy se ocitnete na  invalidním vozíku,
                 ze kterého po malé chvíli vypadnete, jak pytel sraček.

                                                                      29.9.2010 


                 V této chvíli nás čeká hromada naháčů a my se proběhneme  oko-
                 lo vlakového nádraží.Doporučuji proběhnout prvními dveřmi, zá-
                 roveň vyběhnout zadními a vydat se ostře  vlevo na jakýsi  pe-
                 rón. Vlezte do dveří a utíkejte a  po krátké chvíli vejdete do 
                 chodby, kde na zdi visí plakát rádia  ALCHEMILLA, získáte SMS.
                 Vejděte z této chodby do ordinace lékaře. Spatříte doktora vy-
                 šetřujícího  malé dítě. Jděte k rádiu a  nalaďte správnou sta-
                 nici z plakátu, 101,6 FM.  V rádiu vám  hlasatel  začne dikto-
                 vat telefonní číslo  5558814 a aby jste lépe toto hlášení sly-
                 šeli, přibližte se k  doktorovi a získáte audio, poté  se  šum
                 vyčistí.Neděste se, že se nic nestalo,  počkejte pár vteřin  u 
                 ledových dveří,dveře se samotné rozmrazí  a  y získáte  audio.
                 Projděte a ocitáte se v dlouhé,široké chodbě  se zelenou podla
                 hou, nic zde není a vy zahnete doprava.  Čeká vás filmeček  se 
                 zakrvavenou, zraněnou sestřičkou Lisou,  která zřejmě přistála
                 se sanitkou skrze  zeď,jak komické, ženská za volantem, co ří-
                 káte ?Lisa vás odtáhne  do svého apartmá,opravdu dlouhá cesta.

                 Spustí se  opět filmeček, kde se Lisa převlékne do civilu a u-
                 síná.Vy máte  za úkol Lise dojít pro žlutý prášek do koupelny.
                 Otevřete skříňku  na zdi a z lahviček vyklepejte žlutý prášek.
                 Kdo chce  memento,  najde si v koupelně hrací skříňku, získáte 
                 prsten s lebkou.  Podejte   prášek Lise a ocitáte  se opět  na
                 konzultaci s doktorem. Zadá vám úkol,seřadit figurky dle moti-
                 vu. Po rozhovoru vás  čeká nový cíl   - ul. Simmons. Vyjděte z 
                 apartmánu do  špinavého suterénu  domu   než vyjdete do  ulic,
                 na  zapráskaném,  podpěrném, bílém  sloupu máte  telefonní čí-
                 slo. Poté vyjděte ven, ulice  jsou  zablokované  sněhem, tudíž
                 se točte stále doleva, až dorazíte k domu s cihlovým obložením
                 a modrou  cedulí dvou bílých autíček ( náčrt ).Vejděte, vyběh-
                 něte po  nejezdících  schodech, získáte  SMS,  podlezte želez-
                 nou roletu a vyjděte ven na jakési nádvoří. Na zdi jsou závěs-
                 né telefony. Pozor, máte dvě cesty. Vydejte se  vpravo,  přij-
                 dete na  most se zábradlím, u  kterého leží  bílé tulipány  se
                 vzkazem. Pokračujte stále rovně, zavolá  vám ustrašená,ubreče-
                 ná  Lisa,  získáváte  nový cíl  -  vrátit  se  zpět  k Lise. Z
                 tohoto areálu  neodcházejte,  kousek  od místa,  kde  vám Lisa 
                 volala, se otočte a  po  pár metrech  narazíte  na  malé dveře
                 u boční zdi budovy u  plotu. Vejděte a přijdete do  kanceláře,
                 kde v jedné z kopírek  seberete  gumovou  kost pro  psa, další
                 mementos.Jděte do dalších  dveří, přijdete na železné schodiš-
                 tě, vedoucí do  skladu, sejděte dolů  a spatříte žlutý vysoko-
                 zdvižný vozík a  žluté  regály. Projděte  skladem    na druhou
                 stranu a vyjděte  po dalším  železném schodišti do prázdné mí-
                 stnosti s  otevřeným  oknem. Proskočte  oknem do areálu želez-
                 ných  kontejnerů, přelezte plot a  vydejte se zpět k Lise.Vej-
                 děte do  bytu, Lisa  vám umírá před  očima a zároveň se střet-
                 nete tváří v tvář s proradnou policistkou Cybil.V  této chvíli
                 vám pokoj i s policistkou  zamrzne, zapíšeme hru a jdeme spát.

                                                                      3.10.2010
  
   
                 V zamrzlém apartmánu  nic není, mimo mrtvé Lisy. Nakopněte mo-
                 bil a na mapě spatříte  modrý křížek. Máte za úkol  proběhnout
                 stezkou smrti a doběhnout  do označeného bodu.Vyběhněte z domu
                 ven na ulici a utíkejte  přímočaře a  zahněte do prvních dveří
                 vlevo. Při  běhu  se  točte na  levou stranu !! Pokud poběžíte
                 správně, po delší době doběhnete  do jakési  boudy s  nadpisem
                 nade  dveřmi   SOUTH  GARAGE. Proběhněte  objektem  a objevíte
                 se na  nádvoří, kde  se  vydáte  prvními  dveřmi  vlevo.  Svůj
                 běh můžete  zkontrolovat na GPS.  V této  chvíli se ocitnete v
                 bezpečí, spatříte kulatý  přístroj na žvýkačky a přetahujícího
                 se otce s  dcerou.Jděte k  taťkovi a získáte  audio,  chytří z
                 něho moc nebudete. Kdo je  chytrý a  rozuměl,  vyběhne  ven na
                 dvůr a  najde  si poblíž  dveře, které ho  zavedou  k  velkému 
                 ptákovi s dlouhým   zobákem ( asi tukan ). Jeho zobák je zbar-
                 ven do pořadí barev žvýkaček.Kdo se necítí  být chytrý a nero-
                 zuměl, tak vám  naservíruju rovnou návod. Fialová, růžová,čer-
                 vená, žlutá. S  koulí  třeste a  knoflíkem  otáčejte. Poté vám
                 rozmrznou dveře a  získáte  audio.  Projděte,  máte před sebou
                 velikou  halu  obchodního  centra  s pódiem,  na   kterém jsou
                 cedule  karaoke.Vedle nich je  zaparkované auto.Kdo  je v této
                 chvíli nezaměstnaný ( tak jako já ),  může se proběhnout podél
                 zdí a uvidí modrý plakát s  telefonním  číslem na práci. Poté,
                 kdo ještě  nevečeřel ,dojde si k odpadkovému  koši, kde  nejen
                 získá audio, ale může se i pokochat  koblihami. Červenými dve-
                 řmi se žlutou cedulí s  pejskem  projděte  do  zverimexu,  kde
                 v  pravém  rohu  získáte  audio.  Prohledejte  pečlivě regály,
                 objevíte  mrtvé morče  a seberete  film, další mementos. Jděte
                 k pultu  s  kasou,  jsou tam  dveře  ven. Dostanete se do fakt
                 hnusný chodby,  plné  odpadků, ve kterých se skrývá váš černý, 
                 malý  kamarád. Opět vám  uteče. Po  pravé ruce na zdi je oran-
                 žový plakát  SECURITY,  zavolejte si. Dojděte na konec chodby,
                 objevíte se v místnosti s maketou papírového  domu, s  vláčkem
                 a s trezorem.  V trezoru  získáte  zeleného  dráčka, další me-
                 mentos, otáčejte   náhodně zámkem. Z vláčku  získáte klíček od
                 dveří, přehoďte výhybku. Vyběhněte  po  eskalátoru a  přijdete
                 do  chodby s jakou si  nadrženou  ženskou v černých,síťovaných
                 punčochách, která se  před  vámi  protahuje ( bože, kdyby byla
                 živá, co by jsme za to dali ).

                                                                      8.10.2010 

                 Projděte  dveřmi a   spatříte  svého  známého  ptáka  tukana s
                 barevným  zobákem. Obejděte dokola  halu s obchody a  narazíte
                 u obchůdku s dámským  prádélkem na  lavičku. Než  se k ní při-
                 blížíte,  zavolá  vám  Michelle. Poté dojděte k lavičce a spa-
                 dne vám k nohám míček pro psa. Získáte  SMS s fotem dívky hra-
                 jící si se  psem. Vydejte  se do jediného   obchůdku s  názvem
                 CELEBRATION  TIME. Jsou v něm  regály, na kterých leží papíro-
                 vá,hrací přání. Na deskách přání máte označení číslicí výročí.
                 Poté se odeberte za   kasu, kde  naleznete   tlačítkový kód  a
                 audio.  Podle  něj  najděte  dvě přání, pak  naťukejte číselný
                 kód - 2050.  Vylezete  ve špinavé  chodbě, po  levé ruce  máte 
                 svého, barevného ptáka a telefonní číslo, zavolejte si.Po pra-
                 vé straně  máte  dveře, do  kterých zatím  nelezte a Notevřete 
                 železnou  skříňku  -  zase  nic.  Doběhněte na  konec  chodby,
                 čeká vás zelená popelnice, na  které leží sešit,získáte audio.

                 Otočte se  a jděte  do  dveří  u skříňky a  projděte jimi. Vy-
                 běhněte  schody a ocitnete se ve fotografické  prodejně. Přes-
                 kočte pult a na konci u stojanu s Memory cards  získáte   SMS.
                 Vyjděte z obchodu a objevíte se opět  ve velké  hale obch.cen-
                 tra. Před vámi se  tyčí  pestrobarevné  kino  CINE REAL.  Obe-
                 jděte  si  halu  celou  dokola  podél  obchodů,  na  zdi obje-
                 víte  žlutou,velikou ceduli s  červeným  orámováním, zavolejte
                 si, čeká  vás  chaotický  hovor. Určitě  !!! si  nenechte ujít
                 sedícího,   krvácejícího  chlápka na lavičce,  vyfoťte si  ho,
                 získáte  srdceryvný  nářek. Poté  jděte   do kina, narazíte na
                 malé, barevné, výherní  boudičky,  u  kterých na zdi je  malá, 
                 černá cedulka  s  tel.   číslem,  zavolejte  si.V červené bou-
                 dičce s názvem TOY  získáte  zombíka, další  mementos.  Otočte
                 se čelem vzad a   vydejte  se dlouhou  chodbou s  kobercem  do 
                 kinosálu. Harry zpozoruje  na plátně sám  sebe, nic jiného ne-
                 hledejte a vyjděte ze sálu u  plátna do temné  chodby. Zapište
                 hru.

                                                                     10.10.2010

                 V půlce chodby  získáte SMS od Dahlie, pokračujte dál, vyjdete 
                 na ulici  mezi  domy, vydejte  se do prava, v zatáčce  po levé
                 straně  objevíte na sloupu žlutou ceduli parking,zavolejte si.
                 Zatočte doprava a  spatříte  růžový  obchůdek  s nápisem  PAWN
                 SHOP. Vejděte a dojděte k výdejní kleci,  vyšroubujte  matici, 
                 spadne vám  klíč  na  otočný  tác, odemkněte  dveře. Odemkněte
                 dveře a kdo  chce  další mementos, a točí ihned  doprava a ve-
                 jde do  výdejní klece. Objevíte  malý,  modrý  trezůrek s prs-
                 tenem  dvou hadů.Vraťte se zpět a  vyběhněte  po schodech,pro-
                 běhne filmeček s olezlou, ožralou, snad  asi Harryho manželkou
                 ? Jsem v šoku, že by Harry  neměl  lepší vkus  ?? Vše zamrzne,
                 dotyčná  ožrala zamrzne  Harrymu před  očima v posteli. Vyjdě-
                 te z pokoje  ven,  půjdete  dlouhou  dobu po venkovních  scho-
                 dech  dolů  do temných  hlubin,  proběhne  filmeček  se skáká-
                 ním.Kdo kouří, může si dát zatím  cigárko, než Harry doletí až
                 na zem. Přistane u židle,  vy máte  za úkol  najít  podle  své 
                 baterky   šum, který vás teleportuje doprostřed dlouhé chodby. 
                 Před vámi,  za vámi máte dveře s naprosto identickou  místnos-
                 tí. Vydejte  se k  těm, které  jste viděli  z vašeho   pohledu
                 poprvé,projděte do obýváku  se zrnící  televizí. Otevřet  prv-
                 ní  dveře vlevo  za  televizí a   utíkejte  po schodech  dolů.

                 Čekají vás naháči a vy  máte  za úkol dostat  se do  místnosti
                 s širokou postelí. Nepropadejte  panice,  nic tu není.Projděte
                 asi třemi  obýváky  s  televizí, v jedné z  nich spatříte sebe 
                 se svojí dcerkou Charyl, nic víc. Jděte dál až s Harrym  době-
                 hnete opět na kraj ze  kterého skočí do  temnoty  Silent Hilu.
                 Během pádu si  můžete,  kdo nekouří, prohlédnout obrázky svého
                 auta. Dopadnete  nedaleko  postele. Teď  trochu té  flustrace,
                 máte před sebou  neviditelné  bludiště a vy musíte  prokličko-
                 vat mezi neviditelnými  bariérami až k posteli.  V momentě  se 
                 opět teleportujete  mezi  naháče a váš  cíl je jasný,dostat se 
                 do pokoje s postelí na  kterou vy si  během  filmečku  lehnete
                 a usnete.  Ve snu  odpovídáte  psychologovi a  vyplníte testík
                 s obrázky. Až se vzbudíte,  spatříte  u  sebe Michelle.Seznámí
                 vás v autě s Johnem, během  jízdy se docela chytnou a  nechají
                 vás tam samotného. Otevřete  páčkou dveře,vylezte ven,čeká vás
                 nový cíl, zapište hru a jděte spát.

                                                                     11.10.2010

                 Vystupte  z auta, nechoďte nikam daleko, před vámi je oplocený
                 objekt na břehu jezera,projděte  pletivem, seběhněte po kamen-
                 ných schodech dolů až dojdete k  modrým dveřím. Otevřete je  a
                 utíkejte špinavou chodbou do  dalších  železných dveří. Za ni-
                 mi máte žebřík,slezte dolů  do stoky.Vydejte se po levém břehu
                 stoky a po  pár krocích  získáte  omluvnou MMS. Pokud  chcete, 
                 vycvakejte číslo na  Dahlii a  zavolejte jí zpět.Po levé stra-
                 ně máte dva průchozí vchody v  podobě kamenných oblouků, proj-
                 děte jimi, nebojte, neztratíte se, pouze si  z odtokové  roury
                 vyzvednete indiánský náramek, který leží v  hubě kapra.Vyjděte
                 zpět ke stoce a zavolá vám malá,ustrašená  Cheryl.Po rozhovoru
                 utíkejte  stále  za nosem, vylezte po žebříku  nahoru, otevřte
                 bezpečnostním kolem modré  dveře, projděte  chodbou, za chvíli 
                 se před vámi objeví žebřík, který  směřuje  na čerstvý vzduch.

                 Za vámi nic není, utíkejte rovně za rohem  domu se  žlutou ce-
                 dulí najdete sochu indiána,který vám z truhličky  vydá dětský,
                 růžový foťák. Přiznejte se, komu se líbí růžová ?  Prohlídněte
                 si překrásné, barevné domečky a vydejte se k autu, které stojí
                 na silnici.Pro klid v duši se proběhněte  po silnici, nikde na
                 vás  nic nečeká, pouze z auta  audio. Nyní se vraťte k těm vy-
                 barveným  domečkům  a vstupte  do  jednoho z nich s  červenými
                 dveřmi. Ocitnete  se v prodejně  suvenýrů. Z prosklené vitrín-
                 ky  vyndejte přívěšek v podobě  majáku. Odhrňte  červený závěs
                 a vyjděte tajnými dveřmi ven na dvorek,  přelezte plot na sil-
                 nici. Po levé straně nic není, jděte  do  prava, cesta vás za-
                 vede  k  dalekohledu.  Otočte se čelem  vzad a jděte  do dveří 
                 domu se žlutým, zářícím  oknem, čeká vás Michelle,co se  rejpe
                 vidličkou v jídle, proběhne  filmeček. Po sekvenci si vás  ve-
                 zme do parády  doktůrek a bude vám strkat pod  nos nějaké roz-
                 mázlé  mouchy a brouky, udělejte, co po vás chce. Po sezení s 
                 doktorem  budete na  černobílé, kosočtvercové podlaze,  po zdi
                 si můžete  prohlédnout černobílé  plakáty  rockových  samiček,
                 nic jiného zde není, jen  červené  světlo s dveřmi, projděte a 
                 vyjděte na silnici. Za vámi zase nic není, už  to  znáte, utí-
                 kejte  po silnici až  nakonec. Po pravé  straně  je lavička  s 
                 papír. krabicí  a v ní červený dráček. Od krabice čelem vzad a
                 po vaší pravé ruce nacházíte lunapark. Proskočte oknem, rozep-
                 něte  žlutou, požární bundu a  vezměte si klíček a  odemkněte.

                 V chodbě  po levé straně máte  červenou tabuli,  zavolejte si.
                 S chodby  se opět dostanete ven na vzduch.  Na  protější   zdi
                 spatříte  ubrečené, ztracené dítě, zavolejte si. Otočte se do-
                 leva a utíkejte k hradu, kde u žertovné tabule s dvěma  otvory
                 pro hlavu vyfoťte sami sebe. Získáte audio. Teď se vydejte pro
                 změnu doprava,  narazíte  na jakousi garáž s hracími automaty,
                 pákou několikrát otočte, získáte  medailon. Naproti  automatům 
                 vylezte na vyvýšené  pódium a prolezte uličkou lásky.Dostane-
                 te se k pojízdným  labutím. Jděte k labuti s  mrtvolami a zís-
                 káte audio.

                                                                     13.10.2010

                 Nyní  trpělivost, začněte honit  svého  černého  kamaráda, do-
                 kud vám  neodblokuje zamrzlé dveře, které jsou za  zimními ku-
                 lisami.  Projděte,  získáte  audio s malou  Cheryl. Proběhněte
                 krátkou chodbou  kolem odstavených labutí, přelezte plot,nale-
                 vo nechoďte, jděte  doprava. Na druhém  molu zahněte a jděte k
                 lodi. Čeká vás filmeček,  který krátce  popíšu.  Dahlia  lehce 
                 lízlá s lahví v ruce  vítá Harryho  na své vodní posteli,Harry
                 je v šoku,ale  podléhá pokušení, šok !!! Dahlia  místo,aby do-
                 končila  své  dílo, bohužel  zamrzá Harrymu  před očima.Vyjdě-
                 te ven na  palubu, slezte  na boku lodi po žebříku  na zamrzlé 
                 jezero, po  pár metrech získáte audio  od Dahlie, máte se vrá-
                 tit zpět, Harry  nechápe. Stále utíkejte,po chvíli získáte MMS
                 s fotografií asi 16 leté Cheryl. Utíkejte dál,stejně vám je to
                 hovno platný, naháči vás dostanou. Nezoufejte, po chvíli Harry
                 začne sám  plavat, doplavte na břeh, kde vás vytáhne a překva-
                 pí policistka  Cybil.Pošlete ji do hajzlu a proběhněte si are-
                 ál, aby jste věděli, do čeho lezete. Je to  areál  psychiatrie
                 doktora Kaufmanna. 
                                                         
                                                                     17.10.2010

                 Vejděte  do haly  s recepcí  po levé  straně, po  pravé straně
                 spatříte  holou hlavu, odklopte  jí část lebky, získáte medai-
                 lon,  další mmementos.Posléze se vydejte k zakončení celé hry,
                 projděte  chodbou s obrazy do  jediných   dveří  naproti  vám.
                 Čeká  vás rozřešení  celé  hry,  opravdu  nestačím  se  divit, 
                 místo  Harryho na židli sedí  jeho již dospělá  dcera  Cheryl,
                 která vám během putování Harryho po světě SH  krapet povyrost-
                 la.Proběhne  finále a vy zajisté  přemýšlíte, co to celé  mělo
                 znamenat.Nechám  na vás, jak se s tím vyrovnáte.,, Vzdejme mi-
                 nutku  ticha  Harrymu  Masonovi,  který  po celou dobu v  této
                 hře nebyl s námi,  ale  pouze ve vzpomínkách Cheryl,kdy ho na-
                 posled  viděla,  když jeli ve svém džípu v 1. dílu SH spolu na
                 dovolenou.
                   
                 Autor návodu P.K. Zarovnání textu K.K.              23.10.2010