baner baner

..................Silent Hill Downpour / Návod

.........................Jediný český návod Silent Hill Downpour

                                                            Zpět hlavní strana
                

                Úvodní sekvence zavede Murphyho Pendletona pod dohledem dozor-
                ce do umýváren, kde Murphy musí nalézt nůž a dřevěnou tyč. Obě
                smrtící zbraně leží na lavičce nedaleko několika umyvadel. Aby
                jste  si mohli zbraně vzít, musíte  otočit  kohoutkem jedné ze
                sprch a pustit horkou vodu. Jak je získáte, objeví se vám před 
                očima vystrašený 150 kilový špekoun v modrém  ručníku, kterého
                Murphy musí následně zmlátit tyčí,poté pobodat nožem a nakonec
                ho musí ručně dobít pěstí. Po incidentu se Murphy probouzí pod 
                nátlakem dozorce v cele s deníkem v kapse a  železnými klepety
                na rukou opouští Murphy svojí celu.Dozorce nás odvede k vězeň-
                skému autobusu,kde s ostatními vězni má být Murphy převezen do 
                jiného nápravného zařízení. Venku leje, autobus  kličkuje mezi 
                lesy.Po pár kilometrech jízdy bohužel řidič autobusu nezvládne 
                dostatečně řízení a  autobus strhává do smrtící rokle. Animace
                nás  přesune do lesa, ve kterém  se Murphy  probouzí otřesen s
                obličejem  zarytým v zemi nedaleko  močálu, ve kterém  je také
                částečně potopen vrak autobusu.


                Aktualizováno dne.                                  16.4.2012
                

                Pomoc pro vás, nepřehlédněte!!
                . Kompletní mapy vedlejších úkolů s označenými body výskytu.
                . Kompletní videa vedlejších úkolů.
                . Po dotazu jednoho hráče, kterého zajímalo,kde objeví skrytá
                místa  například  číselného  kódu od trezoru a nespokojí se s
                pouhým opsáním  z návodu. Vám nabízím  seznam všech  řešení z
                tohoto zahraničního zdroje. Vše najdete na odkaze: videonávody
                
                  


                Aktualizováno dne.                                  16.4.2012
                

     
                Močál, ve kterém se nachází vrak autobusu, prohledávat nemusí-
                te, nic tam není. Na silnici, odkud jste spadli v autobusu, se
                také  nedostanete. Jděte ke  spadlému stromu, podlezte ho a o-
                citnete se  na lesní cestě. Hejno  krkavců se vám  prožene nad
                hlavou. Po pár metrech po levé straně  nezapomeňte prolézt úz-
                kou průrvou, kde objevíte tělo svého kolegy z vězení, do jehož
                hlavy klove  krkavec. Seberte u  těla ruční svítilnu, která se
                vám jako první umístí do inventáře v horní polovině obrazovky.
                Do močálu nemůžete, čili se otočte a jděte zpět skalní průrvou
                na cestu. Pokračujte dál jedinou  cestou. Na konci po pár met-
                rech narazíte na pravou a levou cestu. Levá cesta vás zavede k
                dalšímu močálu, kde na vás čeká loďka, ale máte smůlu, je v ní
                díra. Opět se vraťte, nic jiného  tu není. Jděte  na zbývající
                cestu vpravo, dobrá zpráva !  Čeká vás zápis a vy můžete v po-
                klidu balancovat na kmeni stromu, který leží přes propast. Váš
                úkol je jasný, vyrovnávat  Murphyho tělo tak, abyste nespadli.
                Poté, co přelezete na  druhou stranu, vám proběhne animace, ve
                které konečně  budete vědět, kdo vám šlape na paty. Po animaci
                se  rozhodnete, zda policistce  pomůžete či nikoliv ( rozdíl v
                rozhodnutí nevidím ). Nevíte, kam dál ? Nebojte se, nalepte se
                na skálu a  animace vytáhne  Murphyho nahoru na silnici. Ihned
                vám v  pravém rohu horní  obrazovky  naskočí ikona deníku, kde 
                máte zaznamenáno, že jste  splnili daný  úkol, zvykněte  si na 
                to. Vydejte se  doprava, cesta je  kratší, dojdete ke kráteru,
                jenž  rozděluje silnici, nic  tam není.  Otočte se a  jděte na 
                druhý konec  silnice. Asi v půli cesty vám  naskočí další upo-
                zornění o úkolu, který vás čeká. Vy pokračujte stále až na ko-
                nec, uvidíte  ten samý kráter. Pozor, změna,  u kráteru můžete
                poprvé sebrat do ruky kamení, můžete ho klidně vyhodit, teď ho
                potřebovat  nebudete. Jistě jste si všimli, že po pravé straně 
                se nachází čerpací  stanice, kde leží bedna s nářadím. Vezměte
                si z ní hasák a pokračujte  směrem k rádiu, které  vám vyloudí 
                úsměv na tváři z melodie, jenž tak dobře znáte z minulých dílů
                SH. Rádio můžete zapnout i vypnout, nic víc. Pozor, hlavně ne-
                zapomeňte vzít na lavičce mapu. Prozkoumejte ji a jděte rozbít
                zámek na brance hasákem, která blokuje  vchod na dvorek benzí-
                nové  stanice. Na dvorku nic není, vylezte  tedy po žebříku na
                střechu, naleznete  rádio, které budete  určitě potřebovat. Na
                žebřík se nevracejte,  nic tím nezískáte. Seskočte  se střechy
                dolů na sutiny zbořené zdi. Kdo chce, může si po levé straně u
                domu zatočit  kličkou a otevřít plechovou roletu a zpřístupnit
                si průchod zpět k rádiu. Je to pro ty z vás, kteří si zapomně-
                li  vzít mapu. Jinak  se otočte  a jděte jedinou  cestou okolo
                propasti k lanové dráze  s balkonem. Máte tady opět zápis. Ne-
                ponocujte, budeme pokračovat zítra.



 
                             
                Aktualizováno dne.                                  17.4.2012
                


                Jděte okolo domu, před  domem narazíte na dřevěné schody, po-
                zor, před schody je jakýsi plácek s lavičkami, kde vede cesta
                na silnici.  Vy nikam zatím nechoďte.  Vyběhněte po  schodech
                nahoru a projděte jedinými dveřmi do domu. Ocitnete se na re-
                cepci lanové dráhy. Na pultu seberte jakési žetony. Nic jiné-
                ho tu ke  sbírání není.  Zatím nikam  nepojedete,  protože to
                nejde, nemáte peníze. Kdo je netrpělivý, může si pákou na zdi
                připravit lanovku  k nástupu, nic víc.  Vyjděte opět ven před 
                dům a  vydejte se  mezi lavičkami  na silnici. Po levé straně
                Murphyho je silnice rozbitá, tudíž kdo není slepej, tak uvidí
                dva objekty. Jeden je zatlučený prkny. Jděte k autu a proběh-
                ne videosekvence s  místním pošťákem. Po rozhovoru je silnice
                už zablokovaná i z druhé  strany, proto obejděte motel a pro-
                lezte plechový, vlnitý  plech.  Prolezte na dvorek motelu, na
                dvorku  vzadu vezměte opět  hasák a rozbijte  notoricky známý
                zámek na  dveřích motelu. Na  konci chodby  vejděte do dveří,
                vydejte se vlevo podél baru, naleznete stolek s mapou motelu.
                Vraťte se  zpět  kolem baru a  nezapomeňte si  ze stolku vzít
                brožurku o lanové dráze, která se vám umístí do deníku. Pozor
                otočte se a  otevřete  pěstí kasu,  získáte kovové peníze. Do
                kuchyně zatím  nechoďte, za  dveřmi je zápis, chybí vám ještě 
                záchody. Podle mapy  v deníku je najdete. V předchodbičce zá-
                chodu  naleznete vpravo  ve vytríně lékárničku. Kdo je ujetej
                na splachování,  může si na  záchodech několikrát  spláchout, 
                Murphyho  ovšem na záchodě sedět  neuvidíte. Nic tu není. Kdo 
                si chce zavzpomínat, může  si hodit minci do jukeboxu, trochu
                nostalgie neuškodí, co říkáte ? Vydejte se do kuchyně, kde se
                za dveřmi hra okamžitě zapíše. Pozor, po pravé straně v přít-
                mí naleznete  lékárničku.  Ven z motelu  už nemůžete, jste tu 
                zamčeni, co se asi bude dít, že by první strašidlo ? Váš úkol
                je jasný,  Murphy ucítí plyn, tak  mu trochu pomůžeme, aby se 
                nám  neotrávil. Otočte  malým, červeným  kolečkem u sporáku a 
                začne hořet. Do ohně  nechoďte nebo zahynete. Naopak rozbijte
                sklo u vodního poplašného zařízení a stiskněte červený spínač
                A v tuto chvíli záleží na vaší rychlosti se dostat k velkému,
                otočnému kolu a odčerpat vodu, jinak se utopíte !!!


                Aktualizováno dne.                                  18.4.2012
                

                
                Poté vám voda  prorazí cestu do otherworldu a vy se vydáte po
                schodech nahoru. V chodbě nic není, projdete dveřmi a v míst-
                nosti  otočte obrazem. Pozor, po otočení ihned  utíkejte skrz
                bránu ven z místnosti do jakési chodby. Pozor, po pár krocích
                vás  začne honit  ohnivá koule, tudíž  utíkejte stále, kam to
                jde. Dejte pozor na to, aby vás nedohnala a nezabila. Po úni-
                ku se vám  hra zapíše a vy pojedete po zadku klouzačkou dolů.
                Vyhýbejte se  překážkám. Čeká vás zase zápis, vy se vydejte k
                houpacímu  křeslu, vyběhněte po  schodech až k otočnému kolu.
                Otočte jím a přijede kabina s křesly a obrazem na zdi. Otočte
                obrazem a sejděte opět dolů. Na druhé straně vám přijela klec
                z železných mříží s dalším obrazem. Otočte  obrazem, projdete
                přímo na druhou  stranu. Vstupte do  místnosti s postelí, nic
                tu není. Projdete dál  a dostanete se do  místnosti,  kde vás
                zase navštíví ohnivá koule, před kterou musíte opět utíkat až
                k otočnému kolu, se kterým  si otevřete mříže, které jste bě-
                hem úprku  viděli zavírat. Projděte jimi a opět utíkejte před
                koulí k jediným  dveřím. Dostanete se na schodiště, které ni-
                kam nevede, proto se na prvním schodě otočte a vyjdete dveřmi
                zase ven. Ocitnete se opět v kuchyni.K jukeboxu již nemůžete,
                jděte tedy jedinými dveřmi do chodby s harampádím. Hra se vám 
                zapíše. Po levé straně vlezte do  malého záchodu a vezměte si
                lékárničku. Pokračujte  dál podle mapy  do pokoje s  kuchyní,
                tam naleznete na  stole malý klíč. Pozor, otočte se, jděte ke
                dveřím ke kuchyni a  vyběhněte po dřevěných  schodech nahoru.
                Dveře si  otevřete klíčem  v inventáři, který  jste v přízemí
                sebrali. Jděte ihned doprava, dojděte až k posteli a po pravé
                straně ve  skříňce v  šuplíku naleznete  šňůru k  rychlovarné
                konvici. Kdo má rád čaj,  může si ji v prvním patře nalézt na
                okně a zapojit šňůrou, kterou jste našli. Po zapojení nám pá-
                ra na  okně odhalí kód k trezoru, který je v jednom z pokojů.
                Otočte se a  vyjděte z  pokoje ven, jděte  naproti, po  pravé
                straně najdete  dveře. Čeká vás mrtvý pes a první puzzle-tre-
                zor s lepší zbraní ( k otevření použijte kód z okna ). Nebudu
                vám prozrazovat, co to je, ale měli byste to určitě mít!

                (-EASY & NORMAL MODE-)          

                1. otočte knoflíkem 1 na "2"
                2. otočte knoflíkem 5 na "1"
                3. otočte knoflíkem 2 na "7"
                4. otočte knoflíkem 3 na "4"
                5. otočte knoflíkem 4 na "7"
                6. otočte knoflíkem 2 na "6" = neděste se, změnilo se pořadí,
                nic neměňte, nechte to, jak je !!!
                a naposledy : 
                7. otočte knoflíkem 3 na "3"

                
                Nyní seběhněte  zpět do kuchyně, kde  ležel  klíček, po pravé
                straně jsou docela dobře schované dveře do sklepa. Sklep pro-
                zkoumejte, dojděte  ke mřížím se zámkem, spustí se vám rádio.
                Uražte  zámek hasákem  a v koutu  najdete  propojovací kabel.
                Vraťte se a po  pár metrech vám proběhne animace, jak přeživ-
                ší  vězeň z autobusu  brutálně likviduje  jakousi jezinku, ze 
                které se  vyklube pěkný parchant, který napadne Murphyho. Po-
                zor !!! čeká vás  první boj, vemte si něco do ruky a  seřežte
                ji jako hada. Najděte výtahovou plošinu, která se nachází též
                ve sklepě a vložte u ovládacího panelu propojovací drát. Plo-
                šina  vás definitivně  vyveze se nadýchat čerstvého vzduchu a
                máte opět zápis. 


                Aktualizováno dne.                                  19.4.2012
                


                
                A jdeme na to, máme před  sebou dvorek s dřevěnými  domky, po
                levé straně jsou  odemčené dveře s  postelí, jděte do dalšího
                pokoje, kde ve vytríně máte lékárničku. Vyjdete ven a opět po
                levé straně se  prosoukejte mezi  bednou a objevíte branku se
                zámkem. Otočte se,  nemáte klíč. Po pravé straně je též domek
                s otevřenými  dveřmi, hurá ! Murphy má šanci se zbavit vězeň-
                ského mundůru, seberte ho. Získáte ještě klíč a policejní od-
                znak. Mezi harampádím  nastartujte  generátor na světlo a na-
                jděte v osvětleném  domku hru s kuličkami, které pomocí ovla-
                dače zařaďte do otvoru dle barev. Nepředpokládám, že je někdo
                barvoslepý, tudíž postup nepíšu. Otevřete branku, u které js-
                te již byli, získaným klíčem, proběhne zápis a vás bude čekat
                boj s  monstry. Pozor, nemusíte je zabíjet, utečte rovně až k
                lanovce. Vyhraný lístek  vložte do bedýnky od točícího vchodu
                k lanovce. Po  výstupu z lanovky opět zápis. Jedny dveře zam-
                čené, druhé otevřené  se schody dolů. Vstupte do bytu, kde se
                mrkněte několikrát  na televizi a po pravé  straně si nezapo-
                meňte vzít  lekárničku. Vstupte dál do  druhé místnosti,  kde
                naleznete na stolku zapalovač, který  se vám umístí do inven-
                táře. Pokruťte  si s rádiem. Jinak si vezměte sekeru nebo pá-
                čidlo a rozsekejte u rádia  zatlučená prkna. Proběhne zápis a
                vy se prosekáte  opět na plácek pod schodama. Pozor u železné
                konstrukce jsou opět schované dveře se zatlučenými prkny. Do-
                stanete se  do jakési strojovny, kde  zkratuje a jiskří elek-
                trika. Vezměte klíč  z nástěnky a  otočte se. Vyběhněte k la-
                novce, otevřete  dveře klíčem a vstoupíte na vyhlídku do kra-
                jiny. Nezapomeňte si vzít ze stojanu  na prospekty mapu. Poté
                proběhne animace s obsluhou lanovky a opět i zápis. Na lanov-
                ku už nemůžete, kdo chce, ať se podívá dalekohledy na panora-
                ma okolí a především  na cíl vaší cesty. Naproti chlapíkovi z
                obsluhy je  vchod do chodby  s červeným a  zeleným tlačítkem.
                Sjeďte dolů o patro níž, seberte  na zdi na pravé straně mapu 
                a jděte si zkusit zabít dvě  monstra, která okusovala dalšího
                vašeho kamaráda. Seběhněte  po schodech dolů a čeká vás další
                zápis. Přejděte  houpací most, který  se s vámi propadne a vy
                se vyškrábejte pomocí  R2 a L2 nahoru. Jděte si zatočit klič-
                kou,  utíkejte dovnitř, vezměte si  krumpáč a zapalovač z in-
                ventáře, prosekejte se prkny a prolezte skulinou mezi skalami
                Potkáte dalšího  mrtvého vězně. Dostanete  se k zablokovanému
                výtahu.  Zápis, u výtahu vyběhněte  po schodech  nahoru, čeká
                vás jednoduchá hádanka. Musíte otočnými koly nastavit dřevěný
                odtok vody nad vaší hlavou tak, že voda z leva poteče do pra-
                va na vodní  kolo. Tím se vám  zprovozní výtah  a vy se pěkně
                projedete.  Vystupte, opět  zápis, odtlačte  vozík a vemte si
                zapalovač, jděte k jiskřící rozvodné bedně, kde uslyšíte dět-
                ský smích, vstupte do  dveří. Výtahu s horníky si nevšímejte,
                projděte dveřmi naproti  na verandu. Pozor, dlouhonohé, dlou-
                horuké monstrum vás bude chtít zabít. Nechte ho být, seběhně-
                te schody, odsekejte  prkna a  vylezte po žebříku nahoru, vy-
                jedeme  výtahem nahoru.  Proběhne zápis  s animací, záleží na
                vás, jak odpovíte.

                
                Aktualizováno dne.                                  21.4.2012
                

                
                 
                ( Od teď vám zápisy  psát nebudu, jsou časté ). Vystupte, od-
                tlačte vozík, vemte si opět zapalovač a jděte k jiskřící roz-
                vodné bedně, kde uslyšíte dětský smích, vstupte do dveří. Vy-
                jedeme výtahem  na verandu,  kde po  animaci zahněte doprava,
                čeká vás opět otočit  železným kolem, vstoupíte do štoly, kde
                se vyhněte  nebo zabijte 2 monstra. Zaběhněte do místnosti se
                skleněnými výlohami, rozbijte je a vezměte lékárničku. Zapně-
                te si rádio a za rohem odsekejte prkna, kde odpalte detonáto-
                rem nálože. Seběhněte až  dolů pod schody a najděte chodbičku
                s  osvětlením. Sjeďte výtahem  dolů,  seberte  z přidrátované
                mrtvoly  k rozvodné, elektrické skříni, lístek s verši, z ně-
                hož  zjistíte, jaké  barvy za  chvíli budete potřebovat. Čeká
                vás monstrum. Máte tu zase hádanku,která vás odveze odtud ko-
                nečně  pryč. Vyřešení  hádanky máte  v deníku a  to jaké máte
                zvolit barvy v  daném pořadí. Kdo nechce nic hledat, tak tady
                to máte modrá,zelená,šedivá, oranžová. Nastupte a jeďte pryč.

                Čeká vás jízda  peklem, až se vyklopíte na zem, čeká vás pří-
                jemná návštěva. Po animaci odejděte,  zapněte zdroj elektřiny
                na sloupku. Otevřou se mříže, jděte dál, dostanete se do dře-
                věného  rozpadlého domku  s příčkami, sbíječkami a povalenými
                skříněmi. Seberte na stole u rádia mapu a vydejte se do města
                Silent Hillu. Seběhněte  po schodech  až na parkoviště, odse-
                kejte prkna a čeká vás trezůrek s tlačítkovým kódem, tak tady
                ho máte - 171 678, získáte  požární sekeru. Prolezte dírou na 
                krátkou silnici s domy, po levé straně prolezete na dvorek, u
                jednoho z domů na schodech leží lékárnička. Jinak tu nic není
                Běžte mezi domy po schůdkách na další cestu viz. mapa, dosta-
                nete  se mezi garáže. Odsud  se zaměříme  v návodu na klíčová
                místa z  důvodu nepopsatelnosti  prostředí. Dříve svět Silent
                Hillu nebyl tak otevřený jako teď. Tudíž si musíte prozkoumat
                zahrady a  kouty sami, místa, kam  musíme dojít, vám napíšu s
                názvem ulic, kde se místo nachází. Místa určitě nebudou popo-
                řadě, čili půjdeme  do prvního místa,  na které narazíme, což 
                je  ulice Campbell St. naproti policejní stanici. Nalezněte v 
                domě sklepní rozsvícené okno, prolezte jím, rozsviťte zapalo-
                vač a projděte sklepem. Uslyšíte pláč, kdopak nám to asi ute-
                kl ? Prozkoumejte celý dům, nic tu mimo televize není, vylez-
                te opět na čerstvý vzduch.  


                
                Aktualizováno dne.                                  22.4.2012
                


                 
                Naproti rozsvícenému oknu, ze kterého jste vylezli, je písko-
                viště, u kterého leží letáček se ztraceným chlapcem. Že by to
                byl bratr Murphyo Pendletona ??  Poté, co ho seberete, objeví
                se vám na mapě v deníku 2 otazníky. Tyto otazníky označují na
                mapě všechny  vedlejší úkoly. Jeden je např. v domě, kde jste
                byli ( uvidíme, zda se tam ještě vrátíme ), druhý je na konci
                ulice  Lansdale Ave. Je  tam dům,  kde si  vpředu na schodech
                vezměte  zásobník do pistole. Za domem v zahradě je stahovací
                žebřík. Nemáte ho čím stáhnout, nechte ho zatím  být. Půjdeme
                zatím, kam to jde. Otočte se a utíkejte do ulice Campbell St.
                Projděte po pravé straně chodníku  mezi troskami do policejní
                stanice. Seberte ze země další leták s info o místní policii. 
                Jděte dál, probalancujte se přes prkno nad propastí, objevíte
                vysílačku, kde musíte zadat kódy.

                1.D375
                2.C466
                3.B557
                4.A648 

                vedle vysílačky na skříňce je baterka, ve vytríně lekárnička,
                huráá,  pokračujte k rádiu,  někdo vás prosí  rádiem o pomoc.
                Na zemi u rádia seberte policejní záznamy o incidentech v SH.
                Poté odsekejte  prkna, dostanete se do malé místnosti s obra-
                zem, seberte ho.

                
                Aktualizováno dne.                                  24.4.2012
                


                
                Dva dny jste měli s návodem odstávku, tak pojďme na to, pozor
                auto, které projíždí ulicemi, můžete ignorovat, není povinný,
                akorát na vás vyskáče  4-5 monster, nic víc. Co vyjdete z po-
                licejní stanice,  tak se společně půjdeme podívat   do nového
                objektu, co musíte splnit, a to,  že poběžíte do ulice Mc Ca-
                mmon St. Vypusťte modrého ptáka z klece na verandě domu. Poté
                mám pro vás  dobrou zprávu,  utíkejte zpět  do ulice Lansdale
                Ave., kde jsme objevili na zahradě  za barákem stahovací žeb-
                řík, prošmejděte zahradu u žebříku a najdete u sudu tyč s há-
                kem.  Stáhněte žebřík,  probalancujte se  po lešení a vstupte
                oknem do  baráku.  Ve skříňce v  šuplíku seberte lékárničku a
                pokračujte dál dveřmi. Zapněte si rádio a jděte dalšími dveř-
                mi na  chodbu s lampičkami a harampádím. Jděte do jediných o-
                tevřených dveří, prolezte byt a  vezměte si ze šuplíku u okna
                náboje.  Vyjděte ven a  vyběhněte o  patro výš - poslední, je
                tam další chodba s dveřmi, na jedné z nich je lístek se vzka-
                zem, nekoukejte a rovnou tam vlezte. Obejděte byt celý dokola
                objevíte  oběšeného nájemníka. U krbu  vlevo najdete náboje v
                krabičce, poté  odtáhněte postel a  vyberte z krabice všechny
                věci, které se vám umístí do inventáře. Vyjděte ven na chodbu
                čekají vás poslední otevřené dveře, uslyšíte srdcervoucí pláč
                po celém  bytě. Najdete dvě hádanky. V ložnici uslyšíte tikot
                hodin, vložte na  stolku do  stojanu ruky náramkové hodinky z
                inventáře, V kuchyni na stolku vložte šperk do pouzdra. Nářek
                se  změní v smích. Poslední  z předmětů z  inventáře, modrého
                slona, položte v dětském pokoji na stolek vedle korunek, uti-
                šíte tím malé dítě. Poprvé jsme zbloudilým  duším tohoto domu
                pomohli. Nezapomeňte  si vzít náboje do pistole, budou se vám
                určitě  hodit. Vyjděte ven a sestupte  po schodech až dolů do
                suterénu, zahněte doprava pod schody, je tam chodba s otevře-
                nými  dveřmi s houpacím  křeslem, které zastavíte  tak, že si
                vezmete další obraz do sbírky ze zdi naproti křeslu.
                


                Aktualizováno dne.  12:15                           26.4.2012
                


                
                Od křesla  se otočte a jděte  do pokoje  s postelí, tam dejte
                medaili  do pouzdra  z inventáře a  vyjděte z bytu ven. Jděte
                opět pod schody  a vydejte  se proti  schodům do  chodby, kde
                proběhne  animace s pošťákem. Vyjděte ven, proběhněte krátkou
                ulicí, která je  z každé strany blokovaná prkny. U blokády je
                pletivo, projděte  na zahradu, naleznete sud. Je na něm otvor
                nic nemáte, zatím ho  nechte být.  Nic jiného tu není, otočte
                se a jděte uličkou  za pošťákem. Projděte  další brankou, če-
                kají vás  monstra. Potom poslední brankou zahněte vpravo a po
                pravé  straně naleznete  v krabici u sudu jakýsi železný sym-
                bol, který  musíte umístit  např. do sudu, stojanu,  krabice,
                atd. U každého takového  místa je tento symbol nakreslený na-
                př. na zdi a váš úkol je takový, že ho musíte umístit na mís-
                to,  kde je stejný  symbol označen.  Pro viditelné  zobrazení
                musíte použít ultrafialové světlo z baterky. Symbolem otáčej-
                te tak, aby jste  doplnili chybějící část nakresleného symbo-
                lu. Pozor, předmět - symbol se  může skládat i ze dvou částí,
                které  musíte nalézt  a zkombinovat.  Toto je  vedlejší úkol,
                těchto  předmětů  bude více, snažte se.  Otočte se a utíkejte
                na  žlutou hlavní Lansdale Ave. Úplně  na konci Lansdale Ave.
                je kráter, projděte celou ulici Lansdale Ave.,čeká vás banka,
                do které se  nyní vydáme. Vstupte do suterénu banky, jsou tam 
                dvoje dveře, vlevo seberte lékárničku, vpravo zapněte rádio a
                pokračujte  do útrob banky. Jděte po schodech nahoru, zapněte
                si v ředitelně rádio,  pak jděte  po schodech až dolů, je tam
                sejf na peníze. Zapněte si alarm v jednom trezůrku, další ve-
                dlejší úkol.  Vyjděte z banky  ven a po  pár metrech od banky 
                stáhněte žebřík a ocitnete se v The Room 4, je tam lékárnička 
                a pistole, další  vedlejší úkol. Otočte se na patě a jděte do
                ulice  Laymond Ave. mezi domy. Na dvorku jsou otevřené dveře. 
                Tak se tam společně teď podíváme. Ocitnete se v nějakém padě-
                latelském  bytě s obrazy. Ve sklepě je velký stůl a vy na něm
                musíte  časem doplnit  ze své sbírky  další umělecká  plátna,
                další vedlejší úkol, nic jiného tu není. V Laymond Ave. může-
                te  narazit na podchod, kde  naleznete bezdomovce  u hořícího 
                sudu, pro  něj musíte dle jeho  přání sehnat dle mapy ovocnou 
                tyčinku z automatu, starý kabát v krejčovství a rybářský prut
                na molu, čeká vás další zajímavý, vedlejší úkol. Na konci ul.
                Laymond vás  čeká zátaras v  podobě kráteru, u  kterého je po
                levé straně lékárnička a po pravé úzká ulička s průlezem, kde
                vás  čeká namačkání  kódu 827 ( kód získáte  z obálky, kterou 
                byste měli najít  a zařadí se vám do deníku ), v místnosti se
                nachází další obraz, jinak další  vedlejší úkol. Pak jděte do
                Logans  Parku, kde máte na kašně tyč na stažení žebříku. Dále
                rádio a papírového draka. U kašny  najděte schody dolů, ocit-
                nete se u  modrých dveří, které  vás zavedou videosekvencí do
                vězení, kde Murphy diskutuje s dvěma dozorci.

                               

                Aktualizováno dne.   22:57                          26.4.2012
                



                Dojděte do  podzemního parkoviště,  nepřipomíná  vám to SH5 ?
                Jděte  k hasícímu autu,  vyndejte hadici, animace vám ji hodí
                do mříží pod schody. Zapněte na autě generátor, odčerpáte vo-
                du. Jděte  odseknout zámek,  dole vás čeká  mrtvola, u vozíku
                seberte security card. Rychle utíkejte  zpět nebo se utopíte.
                Kartou otevřete dveře od kanceláře, zapněte rádio, u telefonu
                zaktivujte  mříže, vedoucí k výtahu. Ve vedlejší místnosti si
                vezměte  lékárničku. Vejděte do  výtahu a sjeďte do archivu s
                krabicemi. Projděte  ho až ke dvěma stolkům se dvěma zelenými
                lampičkami. Seberte si lepší baterku a rozsekejte prkna. Dos-
                tanete se  ke dveřím, za  kterými vás  čeká  knihovna. Hned u
                vchodu po levé straně  na zdi si vemte ze  stojanu mapu a po-
                kračujte v prohledávání  přízemí, nic tu není. Vylezte kousek
                od figuríny, co se válí na židli, na žebřík do druhého patra.
                Dostanete se k  trezoru s otáčecími knoflíky, nechte to zatím
                být. Čekají na nás dveře 207 a 208 a do 208 teď půjdeme. Jdě-
                te po ochozu až na konec,  narazíte na dveře s kódem, ten za-
                tím nemáme. Jděte z  ochozu po schodech dolů do haly, zaútočí
                na vás neviditelná síla, zabijte  pannu u skla. Vydejte se do
                pokoje 106 až do 105, na  105 potřebujete ID kartu. Tak se ji 
                vydáme hledat. Čeká vás  další otevřná hala  s kořeny stromů.
                Jděte do pokoje 104, získáte ID kartu a pistol. Než kartu dá-
                me do 105, projdeme zbytek pokojů, ve 101 najdete náboje a na
                WC lékárničku. Jděte konečně  s ID kartou do  pokoje 105. Tam
                zapněte rádio a na  stole složte roztrhané puzzle. Složte ho,
                ale i nemusíte, je to číslo 851136. Je to číselný kód ke dve-
                řím v prvním patře na ochozu, kde se dostanete do chodbičky s
                dveřmi 205.  Pokojem 205  prolezte na  ochoz a vlezte do 204, 
                čeká vás díra ve stropě, kterou vylezete ve videosekvenci na-
                horu. Vezměte naproti na zdi mapu.


                Aktualizováno dne.                                 27.4.2012
                


                A vydáme se po vyhořelém patře, probalancujte se nad propastí
                Pozor, čekají  nás dvě cesty,  a to, že u jedné z propastí je
                žebřík, směřující dolů k pokoji 201. Druhá cesta nás zavede k
                výtahu. Po cestě seberte na stolku náboje, zabijte dvě smrtí-
                cí panny a po  odtlačení invalidního  vozíku vstupte a vložte
                ID card, co jste  získali od oběšenýho. Teď můžete využít vý-
                tah a můžete jezdit sem a tam než prolézat patra pěšky. Proj-
                děte do pokoje 200, kde na stolku seberete diapozitivy k pro-
                mítačce.  Otočte se a v  promítací místnosti vložte negativ z
                inventáře. Objeví  se vám na plátně hodiny s ručičkou s kódem
                961. Tímto kódem konečně  otevřete trezor s třemi knoflíky. U
                mrtvoly oběšence získáte ID kartu ke zprovoznění výtahu. Pro-
                běhne videosekvence s policajtem, co si hraje s pistolí.

                
                Aktualizováno dne.                             28.4.2012
                


                Komu už funguje výtah do 18. patra, zmáčkne tlačítko nahoře na
                ovládacím  panelu. Sjeďte výtahem, naproti vpravo  vemte mapu,
                prozkoumejte  zrcadlo u kuchyňské linky.  Vejděte do místnosti
                1701,kde proběhne videosekvece s DJ Ricksem a policistkou. Po-
                tom jděte  do pokoje 1703,  za dveřmi si seberte  lekárničku a
                vedle v  místnosti lahvičku s  benzinem. Vyjděte ven a hned za
                dveřmi polejte hromadu papíru a zapalte zapalovačem z inventá-
                ře. Vše  začne hořet, spustí se vodní alarm  a vy se dostanete 
                do pekla Silent Hillu. Co vám mám povídat, prostě zdrhejte, co
                to dá. Za chvíli skončíte v  místnosti s obráceným stropem, vy
                u dveří  seskočte a  vlezte do  přepravní klece  pro vězně. Po 
                chvíli z ní vypadnete  na zem, nezdá se vám, že se Murphy neu-
                stále válí po zemi ? Seberte se a máte tu dvě cesty, je jedno,
                jakou si vyberete. Pozor, ať na vás  monstrum neplivne infiko-
                vanou krev. Dojděte  až dozadu, je tam  páka, otevřete  dveře,
                pozor ! na stropě se houpají  klece. Prohledejte cely, najdete
                lékárničku.  Čekají vás dvě  monstra, dojděte k obrazu, otočte
                ho, otevřou se  vám dveře a vy se dostanete k rotující ručičce
                hodin.  Nastavte ji tak,  aby se zastavila u vás, vy na ni vy-
                lezte a po  další ručičce  probalancujte  k východu.  Čeká vás
                další klouzačka až na  kostelní hodiny, proběhne videosekvence
                s pošťákem, získáte dopis a vy se vydáte znovu do nových ulic.
                Po videosekvenci  se objevíte na  druhém konci  parku na ulici
                Lamon St., po pravé straně  si vemte ze země lékárničku. Přej-
                děte na  druhý chodník,  prozkoumejte dveře  od domů. V jednom
                jsou zamčené dveře, další vedlejší úkol. Ve druhém domě je ja-
                kási restaurace, protože jste  se ocitli v kině. V hlavní hale
                najděte  na pultu od šaten  kotoučový film. Seberte druhý film
                ze židle  na záchodě.  Poté najděte lampu do promítačky. Jděte
                najít promítačku, kde ve vedlejší místnosti najdete třetí film
                Vložte lampu a film do promítačky v pořadí - house, children a
                attic. Jak ho  vložíte,  utíkejte až  k plátnu a videosekvence
                vás hodí do  objektu, který si  zrovna promítáte. Jsme v house
                filmu, kde se objevíte před dvěma domy, pouze do jednoho může-
                te vstoupit. Najděte v pokoji  na topení kličku, která vám si-
                ce půjde vzít, ale aby vám zůstala, musíte projít druhý film a
                poté  spojit všechny  tři filmy dohromady. Jděte  pryč z domu. 
                Vlezte  pak do  druhého filmu children  a objevte malou  hrací
                skříňku na stole. Pak si skočte do posledního filmu attic, kde
                objevíte na  půdě zamčenou  truhlu a na zemi získáte kód 9241.
                Namačkejte ho u promítačky u dveří a vstupte. Čeká na vás pře-
                víjecí zařízení, tudíž  musíte mít u sebe všechny 3 filmy, ji-
                nak vam to nebude fungovat !!! Videosekvence vám přetočí film.
                Dejte přetočený  film do promítačky a  vstupte do plátna, opět
                jděte do domu, vemte si konečně kličku, která vám už zůstane a
                v komoře projděte rovnou do místnosti s hrací krabičkou, dejte
                do ní kličku z inventáře a zatočte s ní, získáte klíč od truh-
                ly. V té samé místnosti vylezte  po žebříku na půdu a otevřete
                truhlu klíčem, u které jste už byli,  získáte zlatou pistoli a
                náboje. My se konečně vydáme do ulice Lamon St.


                Aktualizováno dne.                             30.4.2012
                


                Jděte jedinou cestou k bariéře z prken v ulici Lamon St., naj-
                dete lékárničku a zahněte do průchozí uličky na ulici Brite St
                Prohledejte domy k Brite St., narazíte  na krejčovskou  dílnu,
                kde  seberete  starý  kabát  pro  bezdomovce.  A my  se vydáme
                směr Monroe Cemetery - hřbitov. V zatáčce před branou do parku
                najděte dveře do domu, seberte v kase klíč od dveří a v té sa-
                mé místnosti  ho použijte, něco tam najdete, další vedlejší ú-
                kol. Projděte konečně branou do parku, seběhněte ke spodní ka-
                šně, seberte další  papír do deníku  a vydejte  se na hřbitov.
                Seběhněte po schodech,  nic tu nenajdete, takže zabouchejte na
                hlavní dveře kláštera. Ve videosekvenci vám otevře jeptiška. V
                hlavní hale seberte mapu ze stojanu  a jděte do jediných dveří 
                v místnosti. Seberte lékárničku, prolezte prasklou zdí. V dal-
                ší místnosti seberte náboje a odsuňte knihovnu. Projděte krva-
                vými odpadními trubkami, najděte sekeru, která je pevně zatnu-
                tá do mumie a začněte vyvražďovat smrtící panny. Až je dobije-
                te, vraťte se zpět do hlavní haly a získanou sekerou odsekejte
                prkna, vstupte. Dveře se  za vámi zamknou,  proběhne videosek-
                vence s malým  klukem,  další vedlejší úkol. Seberte  v jediné
                místnosti lékárničku  a vyjděte ven na  nádvoří, nic jiného tu
                není, čili vstupte  do jediných dveří. Ocitnete  se na dřevěné
                vrzající  podlaze, pozor ! vyjděte po schodech, spustí se ani-
                mace s malou holčičkou, nahoře si zatahejte za provaz od zvonu
                čeká vás bitka. Poté seběhněte o patro níže a probalancujte se
                po prkně na druhou  stranu. Seběhněte po schodech až k oltáři,
                jsou tam zamčené  mříže. Po videosekvenci propalte zapalovačem
                provaz  na sloupu a  železným lustrem  proražte bránu, vezměte 
                knihu a u oltáře prolezte dveřmi. Následovně vás videosekvence
                přenese do druhé části  nádvoří s oběšencem, další váš kámoš z
                kriminálu. Vstupte  jedinými dveřmi do domu, prolezte železnou
                konstrukcí a  vejděte do velké  haly v blízkosti kitchen a di-
                ning hall na mapě. 

                
                Aktualizováno dne.                             1.5.2012
                

                
                Zahněte vpravo, v malé  místnosti seberte  náboje, otočte se a
                jděte do kuchyně, pozor, bude boj. Projděte to do dining hall,
                nic tu není.  Zahněte do sprch vedle mříží, seberte tam lékár-
                ničku, bude videosekvence, my se vydáme do otevřených mříží. V
                class room  si seberte papír  ze stolu a jděte po  schodech do
                prvního patra. Uvidíte malého kluka na židli, nehoňte ho, ute-
                če vám. Projděte  class room, seberete předmět ze stolku a lé-
                kárničku. Všimněte  si školní  tabule, dojděte  do místnosti s
                dětskými postýlkami, pozor, budete bojovat se smrtícími panna-
                mi. Seberte tam dětský obrázek, otočte se a jděte pryč. Najdě-
                te si tyč na stahování žebříku a v místnosti s červenou oponou
                najděte žebřík a vylezte nahoru. Nic nemačkejte, pouze si doj-
                děte do vedlejší místnosti  pro desku do gramofonu, která je v
                šuplíku a páku, ležící na stole. Páku zasuňte do mechanismu na
                balkoně. A teď budeme postupovat dle tohoto pořadí : 
                1. vložte desku do gramofonu 
                2. zhasněte světlo v sále
                3. spusťte desku
                4. nastavte bodový reflektor na střed opony
                5. zatáhněte za páku číslo 1, je označena bílým číslem
                6. zatáhněte za páku číslo 2
                7. točte podivným válcem a musíte docílit, aby pršelo
                8. bouchněte palicí do plechu

                Uvidíte sami.


                Aktualizováno dne.                             2.5.2012
                


                A teď se budeme trošku bát, slezte po žebříku dolů a zahněte o-
                kamžitě doleva,  prolezte prasklou zdí a  dostanete se do lesa.
                Je tam více cest, prostě se motejte po pěšinách, až se domotáte
                k perníkové chaloupce. Kdo by jí neznal, že ? V místnosti nic k
                sebrání  není, kromě  truhly, kde  musíte  složit obrázek. Doba
                složení cca 1 minuta. Z truhly získáte houbu na tabuli, o tabu-
                li jsem vám  už psal. Vraťte se zpět, dojděte k tabuli a smažte
                křídou nakreslený  obrázek řetízku se zámkem. Tabule se nachází
                v prvním  patře class  room. Proběhne videosekvence, jak Murphy
                běží loukou za malým klukem, že by to byl Murphyho syn ? Po vi-
                deosekvenci se  otočte na  patě a spatříte  dveře, které se vám
                samotné otevřou.  Projděte jimi,  seberte v místnosti  papír do
                deníku a projděte do  play room. Spatříte růžovomodrý míč a us-
                lyšíte  hlasy svého  syna, který vás  volá a žádá,  aby jste ho
                stopoval. Naproti  play room jsou dveře, je tam rádio, papír do
                deníku a  lékárnička. Pokračujte jedinými  dveřmi, dostanete se
                do main room  ke zbořeništi,  kde vám větrný  vír odvane trosky
                bordelu ze  spodního patra, ale  zároveň i  tři monstra. Pozor,
                vezměte si na zdi mapu, mapa se vám jen rozšířila v té původní.
                Odsekejte prkna a jděte do  restroom, vezměte papír do deníku a
                u televize dětské autíčko. Pak proskočte oknem do kitchen, bude
                zemětřesení a  nakonec prolezte  prasklou zdí. Dostanete  se do
                krátké  chodby, pozor !, kdo je polomrtvej, ať si dojde dle ma-
                py nejdříve do úzké, nepopsané místnosti, kde seberete papír do
                deníku a lékárničku. Teď se konečně můžete vydat o místnost ve-
                dle pozabíjet monstra, která leží jakoby mrtvá v pitevně na le-
                hátkách. Musíte mrtvoly odvézt pod  rentgen a podívat se, která
                z mrtvol má  něco v břiše.  Strčte ruku  do břicha  tý prohnilý
                krávy a vytáhněte z ní  klíč zabalený v ruličce papíru. Klíč se
                umístí do inventáře, rulička papíru do deníku. Seběhněte jediné
                schody dolů. 


                Aktualizováno dne.                             3.5.2012
                


                Ihned zatočte vpravo, je tam  shozený regál s policemi a hned u
                regálu jsou dveře. Vejděte do dveří  s hnědou sedačkou. V míst-
                nosti přeskočte  zídku a odemkněte si dveře klíčem z inventáře,
                který jste  vyšťourali mrtvole z břicha. Dostanete se na nádvo-
                ří, pozor, obluda vám skočí na záda. Jděte do jediných hlavních
                dveří, proběhne vám smutná videosekvence, jak syn Murphyho umí-
                rá a my  se vydáme za  malou holčičkou. Projděte  chodbami až k
                mříži a dvoum  sochám. Po levé straně  prolezte prasklou  zdí a
                pokračujte  v cestě. Dostanete  se k červenooranžovému kráteru,
                kde na vás po cestě  vykoukne opět ta malá holka. Prolezte opět
                prasklou  zdí a dostanete  se do chodby  plné vody. Jděte pořád 
                rovně, na konci této  chodby jsou schody, které  vás zavedou ke
                kráteru, jenž se s  vámi utrhne. A vy musíte utíkat před pekel-
                nou koulí. Pozor, po pár metrech zahněte do prava, jinak budete
                běhat stále dokola a nikam se nedostanete. Až proběhnete zahra-
                dou, tak si po chvíli všimněte  vpravo úzkého  průlezu. Pozor !
                Nesmíte tam vlítnout, jak magoři, protože vás napíchnou bodáky.
                Až je projdete, seberte lékárničku u dveří. Jděte zabít poskoky
                hornického monstra v plynové masce. Pozor na jeho rány. Až bude
                po všem, po pravé  straně opět prolezte prasklinou a vezměte si
                zase další lékárničku. Dostanete se na schody o dvou podlažích,
                pozor, musíte se dostat do druhého patra, čili probíhejte dveř-
                mi, až se tam  dostanete. Potom šup dveřmi do chodby, která vás
                zavede do jakéhosi  sálu s krvavým pletivem a bílou oponou. Tam
                proběhne  videosekvence. Po sekvenci stůjte na místě, otočte se
                po levé ruce  Murphyho a jděte dozadu do dveří. Na zdi je velký 
                obraz, otevřete  jím místnost, kde vezměte z oltáře svíčky. Po-
                zor, bude boj. Pak přeběhněte pletivo na druhou stranu a vejdě-
                te do jediných dveří. Vyběhněte po schodech do řídící místnosti
                a vytáhněte  pákou oponu. Následně proběhněte papírovým, černo-
                bílým bludištěm až do místnosti se zvony.

                Zatáhněte :

                1) 2x vlevo
                2) 1x uprostřed
                3) 1x vpravo
                4) 1x zase vlevo

                Chvíli pobíhejte vodou a šup do dveří než se utopíte.

           
                Aktualizováno dne.                             5.5.2012
                


                Vylezte na půdu s létajícími  papíry. Projděte půdou až k inva-
                lidnímu vozíku, proběhne videosekvence s jeptiškou na pitevně a
                vy získáte klíč.  Přesunete se do lesíku přede dvěma domy. Jsou
                zamčené. Jděte z kopce  dolů po schodech k jezeru, zabijte jed-
                noduše hornický  monstrum a po videosekvenci najděte díru, kte-
                rou seskočíte do stoky. Pozor, konečně  se i objevíte na mapě v
                kostele Sv. Maria's. Pozor, pokaždé, když projdete v tunelu ml-
                hou na mapě, jste někde jinde, nic s tím nenaděláte. Konečně na
                konci stoky vylezte po žebříku do ulic. Projděte po pravé stra-
                ně ulicí Brite St., naleznete dům nad movie theater v blízkosti
                jezera, viz. mapa. Dostanete  se do místnosti s točícími se vě-
                tráky na stropě.  V rohu seberte předmět oko duše, zapalovač ze
                stolu, baterku  z koupelny a zašroubujte oko  duše do knihy  na
                skříňce, další vedlejší  úkol, který již znáte. Na  stole ještě
                máte mapu, tak se na ni pozorně mrkněte, zapalte svíčky. Vyjdě-
                te z domu, pokračujte po žluté silnici. Po pravé straně narazí-
                te na schody, můžete to i obejit zleva pod mostem. Dostáváme se
                do další části  mapy, kde jsme  ješte nebyli, a to do blízkosti
                rybářských  domů. Držte se stále po levé straně ulice Rice St.,
                kde narazíte na dodávku.  Otevřete zadní dveře, seberte brokov-
                nici, další  obraz a kousek od auta na verandě domu seberte pa-
                pír do  deníku. Kus dál na osvětlené verandě vlezte do domu a v
                prvním patře seberte  urnu s popelem  a papír do deníku. Musíme
                popel vysypat na určité místo na mapě, další vedlejší úkol. Vy-
                jděte z domu ven. Stále jdeme po levé straně, obejděte dům zle-
                va a narazíte na dřevěný ochoz nad vodou, viz. mapa, kde seber-
                te rybářský prut. Pokračujte dál na polorozpadlé molo, doběhně-
                te až dozadu k lavičce a až se vám zobrazí inventář, tak vysyp-
                te na lavičku  popel z urny.  Po ochozu se  proběhněte ještě na
                druhou stranu, najdete tam  lékárničku na zemi. Vraťte se k do-
                dávce a  jděte po druhé  straně. Kdo  nemá fobii ze  stísněných
                prostor, může vlézt  do kanálu a podzemními prostory chodit pod
                celým městem  Silent Hillu. Já tedy mám, tak lezu zpět a pokra-
                čuji po ulici Rice St. Kdo má  zájem o něco pikantnějšího, mohu
                vám naservírovat  obzvlášť jeden kousek ! Po pravé straně ulice
                Rice St. je barák, v něm mrtvola s rukou ve svěráku, které chy-
                bí srdce. Tudíž jděte  po schodech do sklepa, potom žebříkem do
                podzemí. Musíte  slyšet tlukot srdce, čím  více ho slyšíte, tím
                více se k němu blížíte. Vezměte  ho a upalujte zpátky. Šťastnou
                cestu, kdo z vás se pařani první vrátí správnými dveřmi zpátky?
                Dejte mrtvole srdce a vezměte lékárničku. Nic víc tu není, jdě-
                te ven na ulici Rice St...


                Aktualizováno dne.                             5.5.2012
                


                Jděte do ulice King Ave., je tam padací most, u mostu najdete 2x
                náboje a poté vlezte  do dveří vedle  mostu. Vylezte  po žebříku
                nahoru,  zatáhněte  za páku, spustíte most. Pozor, než  projdete
                mostem na druhou stranu, kdo chce, může si seběhnout po schodech
                dolů do skladiště sebrat další symbol a zapíchnout ho, víte kam.
                Jinak už přejděte most a po levé straně máte první dům, kam vle-
                zete. V  kuchyni vemte zapalovač a v obývacím pokoji je zrcadlo,
                které se pohybuje. Další vedlejší úkol. Musíte to provézt v nás-
                ledujícím pořadí :

                1) přistupte k zrcadlu, přestane se vlnit
                2) rozsviťte lampičku, koukněte se do zrcadla, že nesvítí
                3) otevřete šuplík u obrazu, opět se koukněte, že je zavřený
                4) zapněte TV, opět se koukněte, že je vypnutá
                5) otočte obrazem
                6) zapalte svíčku, uvidíte, co se stane

                Získáte na zemi papír do deníku, 2x lékárničku a 2x náboje. Jdě-
                te ven na ulici. Dál jděte okolo přístavu, narazíte na motorovou
                loďku. Pozor, nelezte  tam. Na konci ochozu, kdo poctivě otvíral
                klece s modrými  ptáčky, má vyhráno, protože je tenhle poslední.
                Město je  celé zavřené, posbírejte  si 2x lékárničku, jedna je u
                ochozu, druhá je  u zátarasu na ulici Ketchum St.. Jděte konečně
                na loď, pozor, pokud odplujete a nebudete mít hotové všechny ve-
                dlejší úkoly, které se chcete dokončit, nebudete už mít šanci se
                vrátit. Vaše věci z inventáře např. posbíraná plátna obrazů, lé-
                kárničky, náboje  a jiné vám nenávratně  zmizí. Na lodi vložte z
                inventáře klíč získaný od  hornického monstra, ležel na pitevně.
                Proběhne videosekvence.  A jéje, co se to děje ? Opět se ocitáte
                ve vězeňském mundůru. Vyjděte z cely. Pozor, nikam zatím do niž-
                šího patra nechoďte, jděte stále po  vězeňském ochozu až dojdete
                k padající traverze. Vy  ji pouze doražte a  probalancujte se po
                ní do  strážní věže. Zapněte  rádio, vezměte lékárničku,  mapu a
                sekeru, budete ji určitě  potřebovat. U sekery jsou dveře, zatím
                na ně nic  nemáme k otevření. Jděte dolů po schodech, ve stojanu
                je brokovnice. Na stole  vemte papír do deníku a hned vedle máte 
                trezor 11752  Pokračujte až k mrtvole  dozorce, vemte  si od něj
                baterku a elektronickou  kartu. S ní vyběhněte otevřít dveře, už
                jste u nich před chvílí byli. Z ochozu jděte projít cely, najde-
                te dopis a my se vydáme po schodišti o patro níže. Projděte opět
                cely, najdete skříňku, kterou odsunete, strhněte plakát a vezmě-
                te si dopis opět od Rickyho. Jdete dál, zpozorujete míč o kterém
                vám říkal dozorce ve videosekvenci. Jděte k míči a ejhle, už js-
                me zase ve vodě, jděte jedinou cestou. Až se sami uvidíte v cele
                sedět na posteli, vezměte si z ní dopis od svě manželky a video-
                sekvence vás  přesune zpět do  cely. Jděte vlevo, obejděte ochoz
                Block 2 a narazíte  na schody. Vystartuje na vás monstrum, až ho
                zabijete, vyběhněte o  patro výš,  zahněte doleva, protáhněte se
                mezi skříňkami, pozor, bude boj se škrtičem. Čeká vás elektrický
                kabel smrti, musíte ho proběhnout a v rozvodné skříni vypnete e-
                lektriku. Nebo druhá možnost,  s monstrem nebojujte a proběhněte
                kabelem a monstrum se spálí. Následovně otevřete kartou z inven-
                táře dveře do  monitorovací místnosti, seberte  si minci dolaru,
                zkoukněte záznamy, u stojanu s brokovnicí si vezměte lékárničku,
                o kousek  vedle ve skříňce  papír do  deníku,  náboje a vedle od
                skříňky je ještě  jedna lékárnička. Otevřete si na ovládacím pa-
                nelu dveře, osvětlené zeleně, uvidíte je na obrazovce. Tudíž po-
                užijte opět kartu, ať se dostanete pryč z monitorovací místnosti
                Seběhněte do patra A3 a vejděte do zeleně osvícených dveří. Vle-
                vo máte  dveře, otevřete je kartou, protáhněte  se mezi mezerou,
                seberte papír do  deníku, lékárničku  a mapu. Na ovládacím pultu
                si otevřete dveře, pozor !! odložte si veškeré železné předměty,
                jinak vás to  nepustí. Pozor, čeká vás skvostná  videosekvence s
                poskoky na vodítkách. Když budete mít štěstí, tak proběhejte ce-
                ly a po pravé straně najdete  sekeru, zabijte všechny. Pokud ne,
                vemte prkno hned za dveřmi z beden a zabijte je prknem. Jděte do
                jediné chodby, kde  po pravé straně máte  číselný kód a o kousek
                vedle odsekejte prkna a seberte lékárničku. Jděte naproti, ocit-
                nete se v jakési dílně s  obráběcími stroji. Nejprve si oběhejte
                všechny místnosti, sesbírejte lékárničky, baterku a papír do de-
                níku. Pozor, zde se snažte najít s ultrafialovým světlem baterky
                čísla schovaná  pro zadání číselného kódu  v chodbě u dveří, kde
                jste již  byli. Například jedno  číslo máte schované  na točícím
                stroji s cedulemi, je to číslo více zvýrazněné. Další je schova-
                né za pojízdným vozíkem  u zdi, další je napsané bíle na stole a
                to  poslední si  zkuste najít sami.  Kdo poslední číslo nenašel,
                tak tady ho tedy máte 2345. Pozor, vlezte do odkódované místnos-
                ti a jednejte rychle  nebo se utopíte. Po pravé straně na polici
                vezměte minci a potom na druhé náboje. Popadněte bednu, která je
                u zdi a odsuňte ji  do rohu pod ventilaci ( čtvercové železné o-
                kýnko ). Odšroubujte ho mincí z inventáře a lezte, co vám kolena
                stačí. Videosekvence vás hodí do vězeňské jídelny. V jídelně nic
                není, kartou z inventáře  otevřete bránu, vylezte  po schodech k
                hrajícímu  rádiu, u něho seběhněte  schody, najdete  tam náboje.
                Vraťte se zpět a jděte  po druhých schodech  dolů, dostanete  se
                jedinou chodbou do  umýváren, kde ohledejte stopy a čísla zloči-
                nu, který jste spáchali na začátku hry. Zároveň seberte policej-
                ní odznak,  nůž, kterým jste  to tlustý prase píchli a evidenci.
                Nyní vás čeká  pekelná koule, nejdříve poběžíte  modrou chodbou,
                poté červenou a nakonec  šedivou. Pozor, čekají vás opět bodáky.
                Na konci je výtah, který vás  sveze o patra níže. Při jedné zas-
                távce jděte  do  osvětlené místnosti, zapněte  na pultu  světlo,
                vezměte  si lékárničku  a jeďte zase dolů.  Konečně  přistanete,
                seberte po cestě lékárničku, jděte dál, nemáte kam zabloudit. Po
                cestě na vás budou padat klece, za chvíli se dostanete do zrcad-
                lově otočené místnosti s otočným kolem. V první místnosti otočte
                kolem, otevřou se vám  dveře, dostanete se do podobné místnosti, 
                chodějí tam  dvě monstra, nejdou  zabít. Pozor, dalším kolem ne-
                točte, vzadu si všimněte dvou panelů, ty ovládají klece na stro-
                pě. Panel vzadu uprostřed ovládá světlo.

                1) rozsviťte světlo vzadu a monstra si stoupnou pod klece
                2) spusťte klece tlačítky dolů ( levé a pravé tlačítko )
                3) videosekvence vám ukáže další panel
                4) otočte železným kolem
                5) zmáčkněte videosekvencí vyjetý panel
                6) znovu otočte kolem a prolezte dveřmi

                Vlezte do další místnosti.



                Aktualizováno dne.                             6.5.2012
                

                
                Musíte projít  mezi vrtulemi, uděláte to tak, že si stoupnete na
                železnou  desku u dveří a až se vrtule zpomalí, proběhněte pros-
                tředkem dvěma vrtulemi až do pravého horního rohu. Máte tam dal-
                ší desku, stoupněte si na ni a až se protější vrtule zpomalí, u-
                tíkejte naproti na desku, na které jste ještě nebyli. Až se zpo-
                malí  vrtule u zdi, proběhněte  okolo  ni po levé  straně u zdi.
                Vše závisí na přesnosti  proběhnutí a na časování, není to žádný
                problém. U dveří se vezměte lékárničku, dostanete se do zrcadlo-
                vě, zatopeného lesa, kde otočte kolem a vezměte si opět u vrtulí 
                lékárničku  na stejném  místě. Jinak se vám  otevřel  průchod po
                pravé  straně  od kola. Projdete krvavou chodbou  až k díře, se-
                skočte do  jámy, dostanete  se do  areálu s  ochozy,  pletivem a
                strážní boudou. V boudě si vezměte hasičák a jděte až k žebříku,
                vylezte nahoru, je tam bouda s pákou, kterou otevíráte a zavírá-
                te vrata. Pomocí páky a světla můžete nalákat monstra do vedlej-
                šího oploceného prostoru a zavřít je. Nebo je jednoduše zabijte.
                Dostanete se  do haly, v cele  prolezte prasklou  zdí a opět vás
                čeká pekelná koule. Pozor na gilotiny,  musíte si to správně na-
                časovat. Na konci  cesty vás čeká výtah. Dojdete  do místnosti s
                pekelnými váhami, zřejmě si Murphy  bude vážit svoje svědomí. Na
                váhu  vlevo vložte z inventáře odznak, nůž a policejní evidenci.
                Nezapomeňte  si vzít u  pekelné váhy  lékárničku. Dostanete se k
                bossovi, který je napájen krví s několika pump, které musíte od-
                pojit. Vyjeďte vždy  hydraulickým válcem nahoru, osvětlete bosse
                reflektorem, vezměte si nahoře ze stojanu lékárničku. Pozor, ne-
                střílejte  do něj, je to k ničemu. Sjeďte dolů a u každého válce
                je terminál, kde  odpojte hadici. To udělejte u všech a zabijete
                ho. Proběhne videosekvence  a my se ocitáme v hadrech hornického
                monstra. Váš úkol je jasný, musíte zabít policistku, tudíž až si
                bude průběžně nabíjet u zdi pistoli, využijte toho a sundejte ji
                Monstra musíte také zabít, nedají vám pokoj. Až ji sundáte, roz-
                hodněte se, jak  chcete pokračovat. Samozřejmě  můžete závěr hry
                ukončit i  tím, že vás policistka  zabije. Po skončení závěrečné
                videosekvence vám hra nabídne tlačítko back, když ho použijete a
                opět  zabijete policistku, můžete dle  výběru Murphyho svědomí a
                rozhodnutí shlédnout jiný závěr příběhu.
                  
                Autor návodu P.K. Zarovnání textu K.K.                  7.5.2012
                      
TOPlist