baner baner

...................Silent Hill 4 The Room / Návod

                                                             Zpět hlavní strana

                 Děj začíná na kraji silnice, kde Harry se svojí ženou naleznou        
                 Před dvěma lety se  Henry Townshend přestěhoval do  Ashfieldu,
                 nastěhoval do pokoje č.302 v  činžovním domě menšího města As-
                 hfield. Henry  byl  spokojený a v klidu žil v novém bytě až do
                 doby, co se stalo něco  podivného. Celý  týden se mu zdá stále
                 stejný,velmi divný sen.Poté zjistí,že se nemůže ze svého poko-
                 je 302 dostat ven .... 

                 Začátek
            
                 Prohlédněte si váš pokoj a vyjděte na chodbu Zamiřte do kuchy-
                 ně a prohlédněte  si zeď s lidskou tváří naproti vám. Pak zač-
                 něte pobíhat po bytě,dokud se nespustí FMV sekvence.Jste zpát-
                 ky  ve svém  pokoji, tentokrát skutečném. Pokuste se  odejít a
                 odehraje se krátký filmeček.Vyjděte z pokoje do kuchyně,z led-
                 nice  si  vezměte čokoládové  mléko a rovnou  si to namiřte ke
                 vchodovým dveřím. Po filmečku udělejte čelem vzad a jděte k o-
                 knu před vámi.Postava se automaticky zastaví a poví vám o bed-
                 ně u stěny. Pokračujte dál k oknu a  spustí se další animačka.
                 Tu zrušte, odejděte od okna (stiskněte kolečko) a uslyšíte rá-
                 nu. Pakliže chcete,uložte si hru a zamiřte do koupelny. V nově
                 odkryté díře je zaražená  tyč,v tu to chvíli jediná použitelná
                 zbraň. Vezměte si jí a vydejte se na průlez tunelem.

                 Metro

                 Až budete znovu  ovládat  Henryho,jdete na druhý konec chodby,
                 kde poprvé narazíte na Cynthii. Společně  pokračujte  dál. Pak
                 bude filmeček.  Sejměte hermelínové čokly a  jděte se podívat,
                 kde  je Cynthie. Díra. Je tu, vlezte do ní. A Znovu jste u se-
                 be v bytě.Vyjděte z pokoje a běžte ke stolu s lampičkou,u kte-
                 rého byla v prvním snu hlava ve zdi. Prozkoumejte  ho a  Henry
                 se zeptá, zda ho chcete odsunout, tak  nebuďte líní a odpověz-
                 te, že ano.Je tu bouchačka, dokonce se vzkazem.Přečtěte si po-
                 vídání na stěně a pak se koukněte k sousedce. Zřejmě  nám teď-
                 někdo volá, jděte se podívat. Po telefonátu jděte zpět do obý-
                 váku a podívejte se kukátkem ve dveřích  na  sousedku,jak uk-
                 lízí. Potom  se  vydejte  dírou ve zdi zpět do  metra. Oberte
                 figurínu o mince,co drží v ruce.Doběhněte k turniketům a min-
                 cemi si otevřete průchod.Jděte se po schodech dolů. Opět ani-
                 mace.Uvidíte zde duchy vylézat ze stěny. Zabít nejdou, snažte

                 se co nejrychleji dostat na schodiště napravo od  vás a sebě-
                 hnout po  něm. Objeví  se tady  stará  známá, raději jí odem-
                 kněte nebo zešílí. Teď vás čeká prolézání vagóny metra. Budou
                 vás honit duchové,takže abyste nebloudili, bude lepší se kou-
                 knout na mapu .Zamčené bedýnky si nevšímejte,teď je vám k ni-
                 čemu. Když  doběhnete do  místnosti s dírou, můžete se vrátit 
                 do bytu doplnit energii a uložit si hru. Pak slezte po žebří-
                 ku dolů. Na rozcestí jděte nejdřív rovně, vylezte  po žebříku
                 do malé místnosti s náboji a odemkněte dveře.Pak slezte po že
                 bříku a z rozcestí se vydejte druhou cestou. Nakonec dorazíte
                 na další nástupiště. Tady se to hafany jenom  hemží. Na konci
                 jediné  soupravy, co  to je,najdete golfovou hůl a v kabině u
                 řidiče  zjistíte, že vám schází  klika na ovládání. Vyběhněte
                 zpátky na peron a pokud si potřebujete doplnit energii,vraťte
                 se domů.Jinak se vydejte nahoru po jezdících schodech. Musíte
                 dobře načasovat údery.Až budete nahoře,utíkejte na  schodiště
                 nalevo a dostanete se ke kanceláři dozorčího Vezměte si desku
                 co bude připevněná na dveřích, a vstupte  do  místnosti. A to
                 je konec scénáře. Až budete zpět v bytě,přečtěte si dopis po-
                 de dveřmi.Dej si do bedny desku a vezměte si čokoládové mléko

                 Les

                 Utíkejte po lese až k domu s dírou.Vstupte do domu.Bude tu na
                 vás  nalítávat podivný hmyz,který stačí majznout tyčí a zadu-
                 pnout ho. Proběhněte celý  dům  a znovu se dostanete na lesní
                 cestu. Prohlédněte si auto a najdete v něm  papír se  vzkazem
                 Pokračujte dál po lesní cestě okolo blázna až k velkému domu,
                 u  kterého  bude  zase díra. Teď je třeba projít až na  konec
                 -tři cesty. Nic zvláštního ne najdete. V  jámě na konci jiho-
                 západní cesty se dozvíte číslo.V jednom z obrazů severozápad-
                 ní cesty naleznete  kořen, vypadající jako lidská ruka. Pama-
                 tujte si,kterými dveřmi se sem jde, budete se sem vracet.Jdě-
                 te zpět k domu a na verandě najdete retardovaného blázna.Dej-
                 te mu mlíko a on  vám za něj  dá lopatku. Běžte s ní k podiv-
                 nému  kořenu. Objevíte tam klíč s podivným vzkazem,nevšímejte
                 si ho.Teď se vracejte k domu (cha cha, ono to nejde). Na klí-
                 či je psáno, že ta cesta neskončí.Jděte k  sobě domů na konci
                 cesty je  díra. U sebe doma dejte klíč do bedny a už nebudete
                 bloudit. Doběhněte  zpět k domu, vlezte do díry a vraťte se s
                 klíčem od domu(Forrest Gump pořád pije)Odemkněte dům,jděte do
                 dveří vlevo Projděte se po bytě a dejte si desku do bedny.
 
                 Vězení

                 Budeme mít nové nepřátelé houby.Nepřibližujte se k nim a kos-
                 te je tyčí.Pro zkoumejte 1F - najdete chlápka v cele, ale ne-
                 máte klíč ani on, tak ho tam zatím nechte. Najdete tady nábo-
                 je a lejstra. Jděte dveřmi do  vnějšího obvodu a hru si ulož-
                 te, bude to drsný. Pak vyzkoušejte,které dveře  jdou  otevřít
                 a těmi odejděte.Slezte až  na konec žebříku a jděte pořád dál
                 z kopce. Dojděte do sklepa, B2 a seberte z cedule klíč, přeč-
                 těte si vzkaz  a vraťte se do patra, ve kterém jste začínali.
                 Utíkejte po ochozu do patra 2F. Prozkoumejte celé  patro, se-
                 berte věci a to samé udělejte i ve třetím patře.Hlavně neská-
                 kejte do díry v zemi.Pokračujte dál v  cestě na  vrchol a do-
                 běhněte  na střechu. Oběhněte nádrž a pusťte vodu.Koukněte se
                 na  mapy a najděte místnost pod dírou,  která  je zamčená  ve
                 druhém i prvním patře.Skočte do díry až do sprch Odemkněte si
                 dveře a vyběhněte na  chodbu. Dveře do kuchyně budou zamčené,
                 ale za chvíli je odemknete.Jděte na konec chodby a vylezte po
                 žebříku nahoru. Přečtěte si instrukce ze stolu. Mrkněte se o-
                 kýnkem, ve  které cele je zakrvácená  postel a zapamatujte si
                 její polohu. Vylezte po žebříku do druhého  patra, znovu naj-
                 děte zakrvá cenou postel a otočte kolem tak, aby byly obě ce-
                 ly přesně nad  sebou. Ve třetím  patře udělejte to samé. Teď,
                 když  se  podíváte do cel se zakrvácenými  postelemi, mělo by
                 v nich procházet světlo ze třetího patra.Slezte po žebříku až
                 dolů a vydejte se venkem  do cel ve třetím patře. Potom znovu
                 začněte skákat do děr,až skončíte ve vězeňské jídelně.Nyní už
                 jen stačí odstranit desku ze dveří, zadat   kód 0302 a vězení 
                 máte pro teď za sebou.

                 Obchoďák

                 Seběhněte po schodech dolů a dejte si pozor na opici se žiha-
                 dlem.Pak jděte po dalším schodišti dolů a seznámíte se s dal-
                 ším  člověkem. Po  rozhovoru vejděte do dveří a ocitnete se v
                 bytě. Přišpendleného ducha oberte o  klíč, odemkněte si a pak
                 z ducha vytáhněte meč. Dveřmi vypadněte na  chodbu a utíkejte
                 dolů k dalším dveřím. Moc se necourejte,poflakuje se tu duch.
                 Až vstoupíte  do další chodby, jděte nalevo a projděte dveřmi 
                 po vaší pravé ruce.Dostanete se do obchodu se sportovními věc
                 mi.Jedny ze dveří povedou na schodiště.Rychle po něm seběhně-
                 te a zalezte do zverimexu. Z regálu vezměte  klíč ode dveří v
                 krámku se  sportovními věcmi a vraťte se ho použít. Dostanete
                 se na schodiště,které bude hlídané tlupou opic.Poslední dveře
                 v úzké uličce budou od výtahu. Až dojedete výtahem  dolů, vy-
                 jeďte zase nahoru.Na konci chodby  seberte druhý meč a lopat-
                 ku.Potom se výtahem vraťte zase dolů.Slezte po žebříku a jdě-
                 te k houbám. Probijte se až  k žebříku za nimi a vylezte  do-
                 uličky  hlídané čokly a opicemi.Na konci té chodby  vlezte do
                 dveří  u  automatu. Teď seběhněte dva obrazy se  schodišti a-
                 vlezte do samostatně položených dveří.jsme v baru.Přečtěte si
                 memo na baru a ze židličky si vezměte valašku. Pokud si pama-
                 tujete telefonní číslo,napsané na poutači,když se díváte z o-
                 kna,zadejte jeho poslední čtyři čísla,projděte dveřmi.Teď bu-
                 de následovat hodně schodů ,hodně duchů a nakonec i dveře s -
                 deskou.Klasicky jí seberte a vlezte do svého bytu.

                 Dům přes ulici

                 Vlezte do bytu za vámi  seberte z červených fotek v zadní čá-
                 sti bytu dva klíče.Pak vezměte červený papír a jděte na chod-
                 bu. Vidíte toho malýho syčáka ? Strčte si  pode dveřmi červe-
                 ný papír a  utíkejte celou chodbou až na konec  Zatím nemáte-
                 klíče. Na schodišti narazíte na podivného típka, až se  vyke-
                 cá, položí vedle sebe panenku, ale  tu za žádnou cenu  nesbí-
                 rejte !!!Seběhněte po schodech dolů a jedním z dvojice  klíčů
                 odemkněte schránku  . Přečtěte si dopis a vlezte do západních
                 dveří. První dveře budou od bytu správce .Odemkněte si a jdě-
                 te na návštěvu. Najděte červené papíry a svazek klíčů. Abyste 
                 se dostali dál, musíte  sebrat všechny červené papíry v domě.
                 První papír byl v bytě 301,u které ho jste začínali,další dva
                 u správce ve 105,další v lednici u pijavic ve 102,poslední ve
                 203 v  roztržené uniformě zdravotní sestry Až budete mít vše-
                 chna lejstra, jděte k vám do bytu a prohlédněte si je.To pos-
                 lední by mělo obsahovat poznámku o tom,že klíč od  bytu 303 -
                 je u vás v bytě vedle postele poblíž okna.Vezměte si klíč a -
                 jděte zpět do strašidelného domu.  Klíč použijte a vstupte do
                 bytu.Doma budete mít pode dveřmi podivnou kartu.Vezměte si ji
                 přečtěte  dopisy a z bedny si yberte čtyři barevné pláty.Jdě-
                 te do prádelny a  prohlédněte  si ornament na zdi.Použijte na
                 něj kartu a složte puzzle. Uložte hru a vlezte do díry.

                 Nemocnice

                 Do cimry,ze které jste vylezli,se vracet nemusíte,nic tam ne-
                 ní.Naproti přes chodbu je kancl. Je tu nůž na dopisy. Přejdě-
                 te do sousední recepce a spustí se  krátký film. Po něm jděte
                 druhými dveřmi na chodbu  a vlezte do sousední  toalety. Tady
                 máte díru domů. Uvolněte si hodně místa v inventáři,  protože
                 za  chvilku se napakujete. V každé  místnosti je nějaká  věc.
                 Seberte ze země  kabelku a schodiš těm nalevo vyjděte  do 2F-
                 Přivolejte si výtah,uvolníte si tak v přízemí cestu. Prolezte
                 všechny místnosti a sbírejte věci.Jedny ze dveří budou zamče-
                 né.Klíč najdete v některé z místností je pokaždé jinak.Až se-
                 berete klíč, spadne na vás klec,ale ta jde  odemknout klíčem.
                 Na chodbě najděte zamčené dveře a vstupte do  pokoje.Po krát-
                 kém rozhovoru musíte spolu s Eileen dojít až k díře.Cestou si
                 dejte pozor na sestřičky,které ji budou  chtít zabíjet  ener-
                 gie. Životy budete muset nahánět léčivými flaškami,takže šet-
                 řit ! Vylezte z  pokoje a jděte  ke dveřím. V dopise  najdete 
                 klíček, nechte si ho u sebe.Znovu se dírou vraťte do nemocni-
                 ce a jděte k  výtahové  šachtě. Mříž odemkněte malým klíčem a
                 projděte dál. Dostanete se do dlouhé chodby s trojicí sester. 
                 Až doběhnete na konec, dostanete se do ,,jiného  světa". Utí-
                 kejte  po  rampě dolů k dalším  dveřím. Proběhněte pár další-
                 mi dveřmi a budete zpět ve známé lokaci.

                 Metro

                 Zaběhněte na  dámské záchodky a odtud se přemístěte k vám  do 
                 bytu. Opět máš pode dveřmi obálku s klíčem.Nyní už máte mince
                 do turniketu.Až narazíte  na zavražděnou  Cynthii, sejměte ji 
                 a přišpendlete  na zem napořád. Použijte  mince v turniketu a
                 utíkejte dolů k vlakům metra.Jestliže si pamatujete, kde byla
                 malá  plechová  skříňka, tak  tam rovnou zaběhněte a použijte
                 malý klíček. Získáte špinavou minci, ale  nejdříve  ji budete
                 muset doma umýt. Doveďte Eileen až do místnosti se save poin-
                 tem na  západní straně  kolejiště  a  skočte si  domů. Umyjte 
                 minci ve dřezu a vraťte se. Pak po žebříku slezte dolů.Přebě-
                 hněte  k druhému žebříku a vylezte do  místnosti na východním
                 nástupišti. Strčte minci do automat a dostanete klíč. Stejnou
                 cestou jako na konci  prvního scénáře se nyní dostaňte k mís-
                 tu,kde byla zabita Cynthie, seberte si její permanent.a vlez-
                 te do  kanclu. Tady najdete páku k  ovládání metra. Vraťte se
                 zpátky k Eileen a přes hlavní halu za pomoci Cynthiiny lítač-
                 ky se dopravte na nástupiště,ze kterého vedou jezdící schody.
                 Tady je jediný vůz  metra, ve kterém použijte u řidiče páku a
                 souprava o kousek popojede. Tím si uděláte cestu ven z metra.
                 Po FMV sekvenci s  vrahem rychle vlezte  do nedalekých dveří, 
                 než se mu podaří do vaší hlavy zabořit  železnou tyč. A znovu 
                 jste na rampě v jiném světě.

                 Les

                 Seberte v rohu  místnosti pochodeň a  zapalte ji. Vyjděte ven
                 před hřbitov a jděte ke studni,ze které vyndejte hlavu od pa-
                 náka. Teď se pokuste  společně s Eileen  dostat  do centrální 
                 části s domem. Pár obrazů vás bude  honit vrah s tyčí arevol-
                 verem. Skočte si domů,v prádelně vymáchejte pochodeň v oleji,
                 aby vám déle hořela.Pak se vraťte k domu, Eileen nechejte  na
                 spáleništi a vydejte  se se verozápadní cestou. Studnu v dole
                 zatím  nechte na pokoji a utíkejte až k jezeru, kde se potká-
                 te s malým klukem.Až Walter odejde,vezměte si disk s ornamen-
                 tem, zapalte pochodeň a vydejte se  na cestu zpátky. V prvním
                 obraze  leží sekyra. Ve  druhém  obraze je studna s nožičkou.
                 Pokud máte ještě  jedno  místo, utíkejte  do severovýchodních
                 dveří. Ve třetím obraze  bude studna.Jestliže vám už pochodeň
                 zhasla,utíkejte dál až do části,kde je na stěně domu díra do-
                 mů.Zde si zapalte pochodeň a jděte do obrazu,kde jste  poprvé
                 začínali tuhle lokaci.Tady je předposlední kousek panáci. Ten
                 poslední najdete  na konci cesty, kde jste před tím  vykopali
                 klíč od  domu. Máte-li už všech  pět dílů,vraťte se k Eileen.
                 Po návratu k  troskám baráku  zkompletujte  panáka na vozíčku
                 a po animaci si skočte pro amulet, co jste  sebrali u jezera.
                 Z prolejzačky seberte řetěz  pro Eileen a vydejte se po scho-
                 dech do podzemí. Na dveře použijte amulet a projděte do světa
                 se spirálovitou cestou. 

                 Vězení

                 Chvilku vás bude honit magor.Buďto se pro ni vrátíte.Utíkejte
                 do třetího patra a otvory v podlaze  se dopravte do  jídelny.
                 Jděte do  sousedního  masokombinátu a ze země seberte košili.
                 Teď se vydejte do prvného patra.Dírou se dopravte domů, jděte
                 do  koupelny a  vymáchejte  košili v krvi. Po přečtení vzkazu 
                 vezměte pistoli se stříbrnou kulkou.Vraťte se do vězení a jdě
                 te do druhého patra. Zde je v jedné z cel šňůra s prádlem.Pod
                 postelí by měl být meč. Vezměte si meč a vyběhněte na střechu
                 pro Eileen. Až dorazíte  do prvního patra,nechejte tam Eileen
                 a jděte do podzemní elektrárny. Tady bude  duch, kterého sej-
                 měte jednou ranou stříbrnou  kulkou a přišpendlete k zemi Se-
                 berte mu klíč od dveří a projděte do místnosti s generátorem. 
                 V dlouhé  hale s hřídelí bude čekat šest dvojčat.Až bude vol-
                 ná cesta,doběhněte pro sousedku, vytáhněte meč a jděte k dru-
                 hému východu z dlouhé haly.

 
                 Dům přes ulici

                 Vlezte do výtahu a vyjeďte nahoru do nejvyššího patra. Vyjdě-
                 te jižními dveřmi a  probojujte se  na schodiště a  utečte po
                 schodech nahoru. Až doběhnete do krámu, seberte z  pultu dor-
                 tové  svíčky a pokud  chcete, i golfovou hůl. Nyní se vydejte 
                 dveřmi poblíž save pointu.Dorazíme do bytu, kde bude duch,ale
                 ten nejde zabít.Tady dejte svíčky na dort,seberte figurku ko-
                 čky a jděte zpět do krámu se sportovními potřebami.Teď zamiř-
                 te do obchodu se zvířaty.Běžte k pultu na druhém konci a šou-
                 pněte činku do klece. Až se vám to povede, vydejte se zpět do
                 výtahu a sjeďte do  nejspodnějšího patra.Slezte po žebříku do
                 sklepa a tam u  žebříku na konci koridoru  seberte kulečníko-
                 vou kouli.Vylezte ven do uličky a utíkejte  k automatu. U pa-
                 pírových  krabic bude  ležet volejbalový míč. S oběma míči se 
                 dostaňte do baru a položte kulečníkovou kouli na stůl.Přečtě-
                 te si memo ležící na baru a  vydejte se domů. Nové  telefonní
                 číslo je 555-4890.Vraťte se do baru,odemkněte dveře a stejnou
                 cestou,jakou jste přišli, se vraťte zpět za Eileen.Vezměte ji 
                 s sebou, za chvíli lokaci  opustíme. Pokračujte  do obchodu s 
                 míči a šoupněte volejbalový míč do ohrady. Pokud jste umísti-
                 li všechny čtyři věci, mělo by se objevit upozornění na tikot
                 hodin.S Eileen se vypravte do Zverimexu a druhým východem jdě
                 te na schodiště  vedoucí do místnosti s hodinami  na dveřích.

                 Před  tím  byly zavřené, ale už jsou průchozí. Před námi bude
                 dlouhá cesta ústící do uličky, ve které jsou  duchové.Dojděte
                 do  baru, tam  zadejte  kód a  připravte  se na  dlouhý  ses-
                 tup. Na konci schodiště slezte do dveří a jste v místnosti,ve
                 které budou na  stěnách desky s nataženou  kůží. Pouze  jedna
                 je skutečná.  Která deska je  správná, poznáte  tak, že do ní
                 bouchnete a  zaklepou se i ostatní  kůže. Po souboji projděte 
                 dveřmi,  seběhněte schodištěm a jste přede dveřmi svého bytu.
                 Přečtěte si memo a vstupte dovnitř.

                 Byt 302

                 Nejdřív seberte z pultu  poznámky a pak jděte do  pokoje, na-
                 leznete čtyři červené papíry. Až si je prohlédnete, jděte  na 
                 chodbu a podívejte se  na  nápisy na stěně. Pak jděte  směrem
                 do kuchyně. Spustí se FMV animace  s bývalým obyvatelem bytu,
                 který vám vše skoro objasní.Po rozhovoru jděte na konec chod,
                 by k  nápisům,seberte ze zdi krumpáč. Jediná cesta ven, je ta
                 hnusná díra. Až budete u  sebe v  bytě, jděte  na chodbu, kde
                 byl v druhém světě zabodnutý krumpáč a použijte ho. Objeví se
                 díra a po  bližším  prohledání najdete  Sullivana. Pořádně ho
                 prošacujte a oberte o klíče. Odemkněte si je ho klíči vchodo-
                 vé dveře a vyrazte na svobodu.

                 Činžák

                 Až vyjdete z vašeho bytu,utíkejte rychle k sousedům nalevo.Za
                 mřížemi napravo čeká Walter.Až zalezete do č.301,seběhněte po
                 schodech dolů do druhého patra. Vyjděte z 201 a jděte do 202. 
                 V něm  bude rozbouraná zeď, kterou se dostanete do 203. Vybě,
                 hněte na chodbu,utíkejte k hlavnímu schodišti a vlezte do zá-
                 padního křídla.Ve 206 je další díra, kterou prolezete do 207.
                 Vyjděte z    207 a poschodišti se  dostanete do prvního patra 
                 přízemí.Jděte ke správcovu bytu a na něm najdete šest řetězů.
                 Ty odstraní te postupně tak, že šestkrát  najdete  spoutaného 
                 Waltera. Najdete ho ve východním křídle prvního patra.2x pří-
                 mo v chodbě a pak v každém ze čtyř bytů.Až budete mít naleze-
                 no všech šest těl můžete se vydat ke správci do bytu.Až si to 
                 tu prohlédnete, jděte  ke  knihovně a prozkou mejte  červenou
                 krabičku. Až skončí sekvence, jděte na chodbu a bude následo-
                 vat další po skončení se podívejte na obrázek ležící na zemi.
                 Pak se vydejte  zpět do vašeho  bytu, připravit se na finální 
                 souboj.

                 Finále

                 Takže jsou  dvě možnosti, jak budete bojovat. Buď se zásobíte
                 flaškami a budete Waltera mlátit vším, co máte po ruce a nebo
                 budete  mít pár flašek, ale zbytek místa vám zabere munice do
                 pistole. Tak nebo tak si musíte s sebou vzít Umbecial Cord.U-
                 ložíte  hru a jděte k díře do tajné místnosti. Na  místě, kde
                 předtím byl  Walter, teď  bude vchod do jiné  dimenze. Skočte
                 do něj a v následné lokaci hupsněte do další díry.Při finálo-
                 vém souboji budete mít dvě velké starosti, a - Waltera a Eil-
                 een. On vás  bude zdržovat a  snažit se zabít, zatímco ona se
                 půjde zabít sama. Pokud se Eileen podaří dojít až k rotujícím
                 kruhům,je po ní a vy se můžete rozloučit s dobrým koncem.Tak-
                 že jednejte rychle. Když máte dost místa, sbírejte po cestě k 
                 velké hlavě ostěpy zabodnuté v deskách.U hlavy použijte Umbe-
                 cial Cord a pak do ní zabodejte všechny  ostěpy. Teprve  poté
                 bude Walter zranitelný. Začněte ho mlátit, jak jen to  půjde.
                 Jestliže  Eileen nestačila do pochodovat,  můžete se radovat.
 
                 Zakončení

                 Ve hře jsou čtyři zakončení.
 
                 Escape - nejlepší zakončení.Musíte Eileen udržet naži-
                 vu a pokud možno pokaždé vyčistit váš byt od duchů.
 
                 Mother - Eileen sice  přežije, ale  moc slavně to s ní
                 nedopadne.Tento konec je způsoben tím, že jste nelikvidovali
                 duchy ve vašem bytě.

                 Eileens death - Eileen  zemře, ale podařilo se vám od-
                 vrátit útoky duchů,takže se vrátíte zpět do normálního světa
                 21 Sacraments - nejhorší  zakončení, jaké může být.Ne-
                 jen, že nezachráníte sousedku, ale duchové ovládnou váš byt.

                 Návod byl přepsán z bývalého časopisu Playstation 2